poniedziałek, 19 marca 2018

Jak mieć pięknie opaloną skórę w okresie zimy i wiosny.



Czas licznych balów i imprez towarzyskich za nami, więc nie powinno interesować już nikogo, w jakiej sukience tańczyłam na przyjęciu karnawałowym, ( przyznaję, że zawaliłam nie pokazując jej wcześniej 😩 ), ale może zaciekawi Was, jakich użyłam kosmetyków pielęgnacyjnych, po które właśnie wiosną najczęściej sięgamy. Mowa oczywiście o samoopalaczach, bo lubię kiedy moja skóra jest muśnięta lekką opalenizną, ale niestety pogoda nas nie rozpieszcza, a słońce zimą to zdecydowanie rzadkie zjawisko! Sztucznego opalania się boję, więc sięgam po te naturalne produkty samoopalające, a najbardziej lubię firmy Vita Liberata. Pisałam o nich nie jeden raz tutaj, albo tu


Vita Liberata to irlandzka marka luksusowych kosmetyków samoopalających. W ich asortymencie znajdziemy zarówno brązujące pudry, pianki, balsamy, kremy, a nawet pielęgnacyjne serum do twarzy, które uwielbiam! Marka kieruje się przede wszystkim tym, aby ich produkty były naturalne. Kosmetyki Vita Liberata nie zawierają parabenów, alkoholu, ani perfum. Produkty Vita Liberata pozostawiają efekt równomiernej, naturalnej, złocistej opalenizny bez pomarańczowych i  żółtych smug. W produktach stosuje się antyoksydanty, filtry przeciwsłoneczne oraz substancje silnie odmładzające, nawilżające, poprawiające kondycję, zarówno skóry twarzy, jak i ciała. I właśnie ten ostatni punkt najbardziej mnie do nich zbliżył, bo kosmetyki Vita Liberata nie tylko opalają, ale również dbają o moje ciało.


braniach.
Mam wiele produktów samoopalaących firmy Vita Liberata, bardzo lubię  puder brązujący, który służy mi od dawna ( mam 3 opakowanie ) i serum opalające do twarzy - jest rewelacyjne!


Nowym kosmetykiem, który ostatnio stosowałam jest Pre Shower Tan, czyli samoopalacz pod prysznic. NKD SKN to najnowsza kolekcja Vita Liberata. Wskładzie znajdziemy 100% certyfikowane składniki organiczne, dlatego produkt jest bardzo bezpieczny i nietoksyczny w użyciu. Pozwala na uzyskanie błyskawicznej opalenizny już w 10 minut. Produkt nakładamy na skórę, a po zmyciu, cieszymy się przepiękną i subtelną opalenizną. Oczekiwany efekt opalenizny utrwali się po 4-8 godzinach. Preparat doskonale nawilża skórę i ją pielegnuje, dostarczając jej promiennego wyglądu! 

Ps. W związku z pytaniami czytelniczek na temat samoopalacza, dodaję nformcję, że po użyciu kosmetyku nie pojawiają się zacieki i smugi na skórze, czy brzydkie ślady na ubraniach. W produktach tych zastosowano technologię, ograniczającą nieprzyjemny zapach, który jest typowy dla samoopalaczy.














sukienka - Chi Chi Londyn / Zalando /
naturalny samoopalacz - NKD dla Vita Liberata

15 komentarzy:

  1. Witaj Kochana, nie słyszałam wcześniej o samooplaczu pod prysznic. To musi być wspaniała sprawa :) wychodzisz kąpieli i zaraz jest kolorek :) Rzeczywiscie po zimie moja skóra nie jest już taka promienista, chciałabym wyprobowac takie cudo. Generlanie nie lubie zapachu samooplaczy, dlatego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajnym preparatem, który delikatnie nada skórze blasku, nie czuję, że był nieprzyjemny zapach typowy dla samoopalaczy, a po 10 min od nałożenia, bierzesz prysznic i czyjesz się komfortowo, z promienną, lekko opaloną skórą :)

      Usuń
  2. A co z ubraniami? Jestem ciekawa czy nie zostawiają plam na ubraniach kosmetyki tej firmy? Często niestety bywało tak, że efekt opalenizny kosmetyków samoopalających był super ale niestety często przede wszystkim na jasnych ubraniach było widać "zciekającą opaleniznę"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyżej uzupełniłam informacje, na Twoje zapytanie :)*

      Usuń
  3. A jak z zapachem, bo większość preparatów samoopalajacych ma brzydki zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyżej uzupełniłam informacje, na Twoje zapytanie :)*

      Usuń
  4. Cudownie wygladasz! Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cena i gdzie to można kupić?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, przepraszam, że tak późno odpisuję, kupisz go tutaj
      https://www.topestetic.pl/nkd-skn/pre-shower-tan-samoopalacz-pod-prysznic-150-ml lub tutaj
      https://www.ladymakeup.pl/sklep/NKD-SKN-PRE-SHOWER-GRADUAL-TAN-LOTION-Samoopalacz-pod-prysznic.html
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Wyglądasz zachwycająco w tej sukience!!! Przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna romantyczna sukienka. Wyglądasz w niej pięknie i do tego fajny make up jednak wydaje mi się że wyższe szpilki jeszcze bardziej by wszystko podkreśliły a z poprzednich postów wnioskuję że posiadasz zdecydowanie wyższe.

    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mam problem z pierwszym wyjściem na słońce, zanim skóra nabierze koloru.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w tej sukience! ♥


    Buziaki,
    Otianna.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so amazingly beautiful!!

    OdpowiedzUsuń