wtorek, 20 lutego 2018

Blog jest dla mnie przyjemnością

Praca nad blogiem, przynosi mi wiele radości i satysfakcji, ponieważ robię to co lubię. Każdy post wykonuję z dużym zaangażowaniem. Wybieram najlepsze zdjęcia i staram się napisać krótki tekst, bo zawsze mam coś do przekazania. Żałuję tylko, że mam na to bardzo mało czasu, ale kiedy wygospodaruję go więcej, wracam do miejsca, które sama kreuję. Dlatego, że blog skupia się na modzie, intuicyjnie układam proste zestawy, tak żeby każda kobieta mogła wykorzystać je w życiu  codziennym. Miło mi jest kiedy moje czytelniczki dobrze się u mnie czują i chcą tu wracać. Zawsze powtarzam, że ten blog wiele mnie nauczył, przekwalifikował i pomógł odnaleźć wreszcie styl, który najbardziej pasuje do mnie i w którym doskonale się odnajduję!.
Blog prowadzę dla przyjemności, dla własnego komfortu, przekonań, czy swobody.

























sukienka - Zara
torebka - Mle Collection
rajstopy - Calzedonia
szpilki - Gino Rossi

47 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka i cała stylizacja. Uwielbiam rajstopy Calzedonia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio wolford jest bardzo popularny jako marka rajstop ;)
      Mialas okazje próbować ?

      Kasia

      Usuń
    2. Nie znam, zaraz z ciekawości sprawdzę :)

      Usuń
    3. Są droższe ale bardziej wytrzymale i milsze w użyciu ;-)
      Kasia

      Usuń
  2. love this simple and chic look!

    breepluse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak trzymaj :) Rajstopy w kropeczki pamietam z czasów szkolnych, bardzo były wtedy modne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę sukienkę tak prostą i elegancką. Strój z fantastycznymi pończochami jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. I słusznie, bloga ma być przyjemnością tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola, tak samo jak Ty dla przyjemności prowadzisz bloga, tak sam ja dla przyjemności go czytam i oglądam!!! Tak trzymaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz i z klasą <3 Bardzo podobają i się rajstopy. Cudna sesja !!

    Dla mnie blog również jest przyjemnością i staram się poświęcać mu tyle czasu ile mogę, oczywiście nie zawsze się to udaje tak, jakbym chciała, ale staram się :))

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna stylizacja :-)
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience <3
    No i te rajstopki robią swoje ��
    Masz jeszcze inne z wzorami w swojej kolekcji ?;)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, rajstopy wolę gładkie, ale ta sukienka jest taka " zwyka i prosta", że chciałam dodać jej pazura!! Kropki bardzo mi do niej pasują :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie rozumiem, kropki fajnie sie tu prezentują ;)Ja lubię eksperymentować z wzorzystymi 😄 A co myślisz o pończochach do tej sukienki? Koronka dodala by trochę pikanterii 😜

      Kasia

      Usuń
  9. Świetnie! I to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I was able to find good advice from your blog posts.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wpadać na Pani bloga, jest bardzo interesujący, jednak bardzo szkodai, że nie prowadzi Pani już bloga rodzinnego, bardzo go lubiłam i brakuje mi go. Pozdrawiam serdecznie. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że lubi Pani mojego bloga rodzinnego.Niestety odkąd wróciłam do pracy, po urlopie wychowawczym, nie mam czasu zająć się nim. To bardzo ciężka praca, wymaga wiele poświęcenia i uwagi. Sama bardzo żałuję, że nie kontynuję tego. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  12. Olu, a jakiej marki jest zegarek. Bardzo prosty i ładny

    OdpowiedzUsuń
  13. Te niespotykanie ciekawe rajstopy są niesamowitym dodatkiem do tej nieziemskiej kobiety!!!
    Jako facet, jestem zachwycony...

    Pozdrawiam TomAsh

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci jak najwięcej przyjemności Oleńko!
    Masz w sobie to „coś”, którego nie da się opisać słowami a pewnie wiele kobiet by chciało to mieć.
    Prawdziwa Kobieta z Klasą!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądanie Ciebie jest dla mnie przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na zdjęcia... zastanawiam się, jak często Olu oddajesz się przyjemności masażu stóp???
    Odpisz.

    p.s. Twoja uroda jest nieziemska.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz.Zastanawiam się tylko czemu, na każdym zdjęciu masz zamknięte usta?Trochę wygląda to nienaturalnie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego mam je otwierać? Uważam, że zamknięte są ok :) Ale chyba nie to jest najważniejsze, to błahostka
      pozdrawiam

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o otwieranie ust, tylko o szeroki uśmiech:)

      Usuń
    3. Zawsze uśmiecham się tak jak na zdjęciach wyzej, po prostu :) pozdrawiam

      Usuń
  18. Bardzo ładna, kobieca stylizacja. Pięknie Pani wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też muszę sprawić sobie takie kropkowane rajstopy, bo na Tobie wyglądają ekstra!
    Olu ile masz wzrostu, bo nie wiem czy Gatta(?) ma kropki powyżej 175cm.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 166 cm, to są z Calzedoni rajstopy :)

      Usuń
    2. Hej, dzięki za odpowiedź, dobrze wiedzieć, że mam szukać w Calzedoni!
      Olu, a jaki masz rozmiar stopy? Ja przy swoim wzroście mam niestety skromne 41 :(((
      Pozdrawiam
      Ewa

      Usuń
  20. Rewelacyjna stylizacja. Dodatki szczególnie nas urzekły. Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się prezentujesz, jak zawsze zreszta 😊 Chciałam zapytać o rozmiar rajstop? Czy to rozmiar 3 ? Pozdrawiam 😚

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam proste zestawy, są najlepsze i najbardziej przydatne. Poza tym cały szyk w prostocie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ahoj, opravdu moc krásné. No a ty nádherné punčocháče....mám rád vzorečky na nožkách. :-)

    OdpowiedzUsuń