środa, 4 kwietnia 2018

Żegnam zimę, witam wiosnę!

Wpadam tu na chwilę, żeby pożegnać zimę w czarnych barwach. To koniec szarych, krótkich dni i choć zima może być piękna, to tylko ta biała, mroźna i słoneczna, ale dawno tej prawdziwej nie pamiętam. Więc niech sobie idzie i nie wraca! Ufff  Mam nadzieję, że nie zrobi mi psikusa...

Wiosno witam Cię gorąco i przyjaźnie. Czekałam z utęsknieniem na ciepły wiatr, słońce i zapach  przedwiośnia, lekki, przyjemny, który pobudza do życia i dodaje energii. Wierzę, że w końcu zrealizuję moje marzenia, te całkiem maleńkie, przyziemne, które uzależnione są tylko od dobrej woli innych i te duże, wręcz nieosiągalne, a które nagle stają się bardziej realne do spełnienia, niż te, zależne od kogoś. 

Jest dobrze, będzie lepiej...






















     spodnie - Zara
sweter z golfem - Massimo Dutti
sziplki - Mango
torba - Mle Collection
płaszcz - Zara


19 komentarzy:

  1. Klasycznie i bardzo elegancko, ja również zimy mam już po kokardki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest dobrze, będzie lepiej! :)) Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie włosy Ci się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie! Na prawdę mi się podobają :) Według mnie jest to świetna opcja do stworzenia niepowtarzalnej stylizacji. Idealne spodnie widziałam na sosimply
    . Śmiało mogę stwierdzić, iż w wyborze ubrań będę inspirowała się Twoją osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz prześliczne. Świetne spodnie i idealnie podkreślona talia. Świetnie wyglądasz w czerni. Myślę, że szpilki mogły by być wyższe i byłoby jeszcze bardziej efektownie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze pieknie!

    Zapraszam do siebie,
    Miłego dnia, xx Bambi!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz fenomenalnie ;)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie i elegancko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz w kolorze czerni, ale rzeczywiście czas na jakieś jaśniejsze kolorki na wiosnę, np. pastele, np. w jasnoróżowym płaszczyku z flauszu http://zoio.pl/odziez-damska/okrycia-wierzchnie/plaszcz-a-la-zakiet-z-flauszu.
    Pochwal się co kupiłaś na wiosnę i gdzie, bo nie mogę się doczekać kolejnego wpisu ;)
    (tym bardziej, że już zrobiło się na prawdę ciepło)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Świetny zestaw, elegancki, kobiecy, z gustem :)) Super płaszcz :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Olu uwielbiam Pani stylizacje,ostatnio zachwycila mnie na instagramie koszula biala hm i spodnie Calzedonia,proszę o linka do koszuli.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      to body - koszula, link tu, ale widzę wyprzedany :(
      http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0649608005.html

      Usuń
  12. Dziekuje bardzo:)bede szukac

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojawi się więcej stylizacji z kabaretkami?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń