niedziela, 13 maja 2018

Przyszło szczęście które zawdzięczam swojej determinacji :)

Wygrałam. Nie poddałam się. Konsekwentnie walczyłam o lepsze. Jestem nieugięta i uparta jak osioł. Długo, ale cierpliwie czekałam na dzień dobrej woli. Teraz moje latanie przy ulubionej muzyce, będzie inne, lepsze, spokojne, wygodne.

Przyzwyczajam się do nowego, do ludzi, zadań, miejsca i czasu na którym przede wszystkim mi zależało. Mogę zadbać o sprawy, o których kiedyś mogłam zapomnieć, mogę więcej wolnych chwil dać córkom!

Zawsze będę miło wspominać ostatnie trzy lata, a przede wszystkim ludzi  których poznałam.

Mam wreszcie pracę bliżej domu. Uwierzycie? Udało mi się i te szczęście zawdzięczam swojej determinacji :)

















bluzka - Zara ( obecna kolekcja)
jeansy - Asos
torebka - Zara
szpilki - Zara ( obecna kolekcja)



Jeśli zaczynacie swoją działalność lub już ją prowadzicie zapraszam Was do 


33 komentarze:

  1. Gratuluję! Praca związana z Izbą Celną czy całkiem coś innego, nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Izbą Celną :) Ale bliżej domu, już nie 80 km, ale 18 km !:)

      Usuń
  2. can never go wrong with a good denim and white shirt <3

    breepluse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, gratuluję.
    Pięknie wyglądasz w tej bluzxe

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, to na pewno dobra decyzja! Praca może być ciekawa i pasjonująca, ale trzeba też żyć i...mieć czas na życie ;-) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do pracy dojeżdżam 70 km codziennie, wstaję o 5.00 o 6 wyjeżdżam i wracam koło 18.00 codziennie :( na szczęście nie mam dzieci, bo nie wiem jak miałabym się nimi zająć.
    Piękne zdjęcia w poście i fajna stylówka, bardzo mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy dzieciach to masakra, wiem coś o tym :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Olu, wielkie gratulacje, ja na swoim od 16 lat, nie bylo latła i nadal nie jest, wiadomo wiele wyrzeczeń, duzo duzo pracy. Ale ogromna satysfakcja z tego co osiągnęłam i nie zamienilabym tego na inna prace. Robię to co kocham

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratululuję, no i przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracujesz obecnie w biurze rachunkowym? Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratulacje, ja też w tym fachu siedzę, tylko nie własna działalność a budżet :)
      A

      Usuń
    2. Pani Olu zawsze może Pani zmienić wykonywany zawód. Zapraszamy do https:sm4.pl

      Usuń
    3. Pani Olu zawsze może Pani zmienić wykonywany zawód. Zapraszamy do https://sm4.pl

      Usuń
  9. Gratuluję nowej pracy! Ja zmieniłam 7 miesięcy temu bo brakowało mi czasu dla rodziny i na moją pasję czyli bieganie :)
    Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się te dziurawe spodnie... ale... Olu... jesteś kwintesencją kobiecości!!!
    Całowanie Twoich stóp byłoby zaszczytem.
    Jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka jest po prostu przepiękna! A kaczuszki idealnie tutaj pasują do stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za bluzeczka, prócz tego że Zara?
    Gdzie można taką kupić?
    Pani Olu poproszę o więcej informacji.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zara, jest w każdym większym centrum handlowym, ale też znajdziesz ją na stronie internetowej tu link do bluzki https://www.zara.com/pl/pl/bluzka-z-tkaniny-plumeti-z-haftem-p07521032.html?v1=5560083&v2=719021

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź.
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Nigdy nie wyjdę z podziwu dla Twojej figury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest absolutnie zjawiskowa!!! I Ty w niej!!!
    Fantastycznie wyglądasz!
    I cieszę się, że wszystko jest po Twojej myśli:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasem warto poczekać, by osiągnąć cel.:) Gratuluję.
    Jak zawsze przepięknie Olu się prezentujesz.
    Za każdym razem kiedy mijamy Skoczów, mówię do męża, że tu w tym mieście mieszka przepiękna kobieta, którą znam z blogosfery :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś już po urlopie, niesamowite ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń