sobota, 12 maja 2012

Niebo i ziemia

Połączenie granatu z zielenią jest banalnie proste, choć dopiero niedawno przekonałam się do tej kombinacji kolorów. Zastanawiałam się jakie dodatki i uznałam że najlepsze będą neutralne, jedynie apaszka jest jeszcze mocnym akcentem panterki. Chwilowe upały za nami, za oknem już chłodniej, wtedy zakładam marynarkę albo ulubioną ramoneskę, jeśli tylko to możliwe to buty zakładam na gołe stopy. Nie wiem jak wy, ale cieńkie podkolanówki są dla mnie katorgą i zakładam je je tylko w ostateczności
Marynarka- Orsey, spodnie - H&M, torebka- Asos, buty- Atmosphere, apaszka -H&M

2 komentarze:

  1. Te zestawienie bardzo mi się podoba z chęcią ubrałabym się tak do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, jestem zainteresowana apaszką, jest na sprzedaż? Proszę o kontakt aliss91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń