wtorek, 8 maja 2012

Boyfriend jeans.

Dzisiejszy dzień nie należał do najcieplejszych, mimo to założyłam ulubione od niedawna boyfriendy!
Nie jestem nastolatką, ale w nich czułam się znakomicie. Luźny fason, cienitki jeans, wiązanie z przodu, idealne, wygodne, jestem zadowolona. 
Założyłam do nich szpilki w kolorze nude, aby wydłużyć sylwetkę, ostatnio uwielbiam ten kolor, świetnie współgra z kolorem skóry. Do całości delikatny, miętowy sweterek i ponadczasowa ramoneska!

A Wam podoba się ten zestaw?













Spodnie -H&M, buty - Atmosphere, sweter - New Look, ramoneska- Bershka

2 komentarze:

  1. Jakby każda mamusia była taka elegancka jak Ty .... to by świat oszalał :D:D:D Super zestaw.... sama takie sobie często serwuje :D:D:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna, ciuszki super !!! Będę śledzić z zainteresowaniem
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń