poniedziałek, 12 maja 2014

Femina Fitnes, siłownia, ćwiczenia cz. 2




Zapraszam na drugą część ćwiczeń na siłowni Femina Fitnes w Skoczowie, tylko dla kobiet ;)
Ale od początku ;)
Jakiś czas temu pojawił się post o moich ćwiczeniach, tych w domu i na siłowni. Od zawsze staram się dbać o sylwetkę, bo nie tylko dieta jest ważna, ale również ruch i dobra kondycja. To jak będzie wyglądało moje ciało, zależy wyłącznie ode mnie, no czasami pomagają mi w tym geny ;)
Mogę je ukształtować, wyrzeźbić,  ujędrnić, a dzięki temu mam lepsze samopoczucie, lepiej mi się myśli i patrzy do lustra ;) Bo ruch to zdrowie!
Ale o tym przecież już pisałam tutaj ;)

Staram się ćwiczyć codziennie. i tak jak pisałam wyżej jest to siłownia, albo dom.  Teraz kiedy nie ma Jurka ( dla tych którzy są tu po raz pierwszy - Jurek pojechał na rower dookoła Polski na dwa tygodznie ) a ja mam pod opieką dwie córeczki, ćwiczę tylko w domu. Jak Jurek wróci, "odbiję to sobie" już na siłowni ; )
Dla przypomnienia, w domu walczę z Mel B 40 minut. trening ABSpośladkibrzuchnogi,
Czasem dziewczynki ze mna ćwiczą, albo próbują to robić ;))

Parę słów o Femina Fitnes.
To siłownia tylko dla kobiet, Dagmara, jesteś wielka, że o nas kobietach pomyślałaś! ;)
Przytulna, kameralna, czysta, z dobrym sprzętem i fachową pomocą, jak ćwiczyć.

W pierwszej części, opisałam ćwiczenia Kardio, tj orbitek, rower, bieżnia, steper. Przeczytacie o nich tutaj
Dziś będę ćwiczenia siłowe.


Poniżej ćwiczę mięśnie ramion, klatki piersiowej i mięśnie przednie uda ;)
Oczywiście sprzęt ma róznorodne zastosowanie, mnie wystarczy to co napisałam.


Tutaj możemu ujędrnić m. in. mięśnie zewnętrzne i wewnętrzne uda . 


Wyciąg. 
Dobry na klatkę piersiową, plecy, barki, bicepsy ;)


No i mamy mięśnie tylnie uda ;)


Najważniejszy dla mnie jest brzuch, bo po dwóch porodach, chciałabym,
 żeby choć trochę wrócił do dawnej formy. 
Więc oprócz ćwiczeń z Mel B w domu, na siłowni też mu poświęcam dużo czasu;)


To urządzenie jest fantastyczne, na nim wyrzeźbimy mięśnie skośne brzucha.
Nie jestem na zdjęciu, bo kiedy robiłam fotki, jeszcze go nie było, teraz mogę z niego korzystać do woli ;) 




Trochę relaksu i masaż ud, brzucha, pośladków ;)



Na zdjęciach są pustki tylko dlatego, że ja na siłowni jestem w godzinach południowych, wtedy kiedy wszyscy pracują, więc są luzy ;)
Po południami na siłowni wrze, dziewczyny dają z siebie wszystko!






W poniedziałek i czwartek  są  zajęcia aerobowe prowadzone przez wykwalifikowaną instruktorkę,
 a to wszystko w cenie  siłowni, taki dodatek- gratis ;) 
Są również zajęcia dla świeżych matek, takich, które dopiero urodziły ;)
W godzinach wieczornych, kiedy położą swoje pociechy spać ;)
 Zajęcia będą light, wiec  nie obawiajcie się, można śmiało chodzić.

44 komentarze:

  1. Even when you are working out you are still so lovely :) Those pants are amazing on you, so incredible! You are so beautiful and your body is so wonderful!!!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wielki szacun za silownie ja nie znosze haha ale lubie cwiczyc w domu od czasu do czasu, moim wielkim planem jest zakup roweru stacj. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie trafiłaś na dobrą siłownie, albo towarzystwo mężczyzn odstrasza ;)

      Usuń
    2. Mnie by towarzystwo kobiet odstraszało, dlatego ćwiczę w domu. Pewnie każda chciałaby mnie poderwać i bym nie mógł się skupić na treningu! ;)

      Usuń
    3. W domu bezpieczniej mówisz ?

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci tej siłowni:) Ja czekam aż moja córka pójdzie do szkoły wtedy zacznę szukać jakiejś fajnej siłowni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu!!! Jaki Ty masz boski brzuch! Aj zazdroszczę przeokropnie i gratuluję takiej sylwetki po dwóch ciążach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałaby mi się taka siłownia:) ale Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to już poznałam Twoj sekret idealnej figury :)
    też jestem po dwóch porodach i staram się dbać o sylwetke, aktualnie nordic walking, squash i bieganie :) jakoś do siłowni nie mogę się przekonać!
    ale ciebie podziwiam za wytrwałość
    buźka
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też myślałam, że siłownia jest nie dla mnie, dopóki nie znalazłam tylko dla kobiet, kameralną i przytulną, jeszcze do tego mam możliwość chodzić w godzinach kiedy są luzy, wiec praktycznie siłownia jest dla mnie ;)
      nordic walking, squash i bieganie to super sprawa ;)

      Usuń
  7. Kiedyś chodziłem na siłownię systematycznie kilka lat :) i zawsze bardzo przyjemnie było patrzeć jak jakaś dziewczyna przychodziła i systematycznie ćwiczyła i dbała o zdrowie no i wygląd nie ma co się oszukiwać ;) jak tak na Ciebie patrzę to te wspomnienia wracają :) fantastycznie wyglądasz i widać że sprawia ci to ogromną radość :) życzę Ci wiele wytrwałości w treningu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha, ha no właśnie, nie wiem czy bym się dobrze czuła, kiedy by męzczyzna na mnie sie patrzył, kiedy ćwiczę ;)
      Dziekuję Ci bardzo za miłe słowa ;)

      Usuń
  8. I tak trzymaj kochana !!! Sama też chodzę na siłownię i na zumbę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. pamietam czesc pierwsza :) na prawde Kochana szacun ze codziennie ciwczysz! ja od lutego zaczelam i ciwiczalm caly luty 3razy w tygodniu. odmarca cwicze 6razy w tygodniu (sroda przerwa bo dopero o 21wracam do domu, a obiad i sprzatnie sie sam nie zrobi :P) i widze ze centymetry leca. ciwczylam z mel b ale stwierdzilam ze musze sie pozbyc najpierw tluszczyku kktory mam wiec teraz cwicze z jilian michales! daje laska wycisk, serio, mel b przy niej to byl przyszcz. Wczoraj zeczalm specjalnie cwiczenia na nogi bo mam z nimi problem i dzis ledwo siedze i pisze komentarze bo mnie tak posladki bola :P

    buziak Kochana i powidzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to super!
      Zaraz sprawdzę kto to jest ta jilian michales, może spróbuję z nią ćwiczyć właśnie w domu, dzięki za podpowiedz ;)
      Życzę Ci wytrwałości!

      Usuń
  10. Niezły brzuszek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. O matyldziu jak TY ślicznie wyglądasz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz fantastyczną figurę kochana ! Kobiety powinny brać z Ciebie przykład ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfect body, beautiful face, lovely hair. MARRY ME !!!!!! ;-) xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. wygladasz lepiej po dwóch porodach niż nie jedna nastolatka cudowna ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale wygladasz az ciezko uwierzyc ze dwie ciaze za Toba ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam taki fajny klub z siłownią, długo chodziłam, teraz zaniechałam, świetna sylwetka Olu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, gratuluję wytrwałości, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne wyćwiczone ciało!!! rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie Olu :) figura doskonala :))))
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Będzie mi miło Agnieszko, jak napiszesz do mnie maila, a ja Ci wszystko wyjaśnię, bardzo chcę Ci coś napisać ;)
    Znajdziesz go w zakładce kontakt i współpraca ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Olu, ale laska z Ciebie ;) Masz boskie ciało, nie jedna 20-tka może Ci pozazdrościć ;) Gdyby to było koło mnie to z chęcią wpadłabym tam na jakieś ćwiczenia ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ola skąd Ty czerpiesz tyle siły? :) Ja nie mam absolutnie motywacji do ćwiczeń :) Zaczynam a potem przerywam i tak co chwila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od stycznia wzięłam się za siebie i postanowiłam ,że nie odpuszczę ;)
      Zawsze tak mam, że dąże do celu konsekwentnie ;)

      Usuń
  24. boże jaka cudna figura!!!!! zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja chciałabym tyle samozaparcia do cwiczen co ty...albo chociaz nawet polowe :)

    OdpowiedzUsuń
  26. też chodzimy na siłownie ! człowiek od razu czuje się lepiej ! Wyglądasz wspaniale a o takim brzusiu mogę tylko pomarzyć ;P
    Pozdrawiamy Daria i Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  27. Ola masz prześliczną talię i brzuszek!!!! Ciało takie gibkie i jędrne - piszę choć może dziwnie, to zabrzmiało:D Ale naprawdę figurkę masz zjawiskową! Nie zapominajmy, że urodziłaś dwoje dzieci! Niejedna nastolatka może Ci figury pozazdrościć!
    Ja własnie mam dół ćwiczeniowy...Ale po Twoich fotkach...biorę się!!!!
    Mam nawet taką samą koszulkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, Ty jesteś moim takim aniołem.
      Zawsze sie uśmiecham kiedy do mnie napiszesz komentarz, zawsze jest mi miło ;)
      Wiesz, ja zawsze miałam komleksy, bo wbrew pozorom jestem bardzo nieśmiała, z czym przez lata walczyłam, a co za tym idzie, nie potrafiłam nigdy w siebie uwierzyć ;)
      Dzięki!

      Usuń
  28. Ma Pani przepiękną figurę,wręcz idealną.
    Chciałabym kiedyś zobaczyć na Pani blogu wpis ze zdjęciami z młodości, czasy licealne albo studenckie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna figura Olu !!!tylko pozazdrościć!! :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń