sobota, 23 marca 2019

Klasyczny dress code, a kobiecość.




Długo się zastanawiałam, czy warto kupić klasyczny garnitur, a kiedy już się zdecydowałam, żaden mi się nie podobał, albo szkoda było mi wydawać na niego pieniędzy, tylko po to żeby wisiał w szafie. Wyszłam z założenia, że będę w nim wyglądać zbyt formalnie, urzędowo i nudnie.
No ale stało się, kiedy już o nim zapomniałam, sam dał znać o sobie. Mój klasyczny dress code znalazłam na przecenach w Zarze. Biznesowy uniform zamieniłam w coś lżejszego przy zachowaniu profesjonalnego wyglądu i elegancji dodałam mu odrobinę kobiecości w postaci koronki.
Czy mi się udało, sami oceńcie!

Ściskam.

garnitur - Zara
body koronkowe - H&M
szpilki - Gino Rossi
okulary - Mango




















27 komentarzy:

  1. I find you really sexy and very pretty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koronki. Wyglądasz pięknie i nietuzinkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz znakomicie jak zawsze,prawdziwa z Ciebie gwiazda i taka po prostu naturalna a nie jak wszystkie panie z telewizji spod jednej matrycy..:)Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ola wyglądasz jak zawsze niezwykle czarująco, kobieco i bardzo bardzo seksownie :)
    ale jedno co bym zmieniła to chyba stanik... czy czarny nie byłby w tym przypadku lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, nie wiem czy dobrze widzę ale chyba masz jakieś rajstopy/podkolanówki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, z klasą a zarazem seksowne koronki. Nie ma co ukrywać, ładna z Pani kobieta i przy tym bardzo zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola, wyglądasz jak milion dolarów :D!!! Kobiecy szyk i moc seksapilu. Jestem pod wielkim wrażeniem :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Na hoffentlich bekommt Opi da keinen Herzinfarkt:)

    Gruß
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważnie,ale lepiej by pasował czarny stanik wg.mnie.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny stanik ukryje efekt koronki - zobacz jak body wygląda pod marynarką, widać koronkę, przy czarnym staniku, body z koronki wyglądałoby jak zwykla bluzka. Poza tym pod prześwitujące bluzki z koronek, zazwyczaj zakłada się bluzki, lub staniki w kolorze ciała, żeby wydobyć wzory na koronce, czy samą koronkę, ma prześwitywać :)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. You look stunning!! its a wowzer
    https://sepatuholig.blogspot.com/
    IG @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  11. I all the time emailed this website post page to all my friends,
    since if like to read it afterward my contacts will too.

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! Wyglądasz zjawiskowo Ola!!! Ty potrafisz perfekcyjnie pokazać kobiece piękno!!!
    Cudo, to body i garnitur!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mógłbym całować Twoje stopy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oleńko. Wyglądasz Cudownie w tych koronkach. Jesteś Najpiękniejsza!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. I was wondering if you ever thought of changing the structure of your
    website? Its very well written; I love what youve got to
    say. But maybe you could a little more in the way of content
    so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2 pictures.
    Maybe you could space it out better?

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniejsza w Polsce!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. To body bardzo figlarne - piękne! Ale rzeczywiście, jak na bardziej oficjalne wystąpienia to tylko z marynarką ;) Ogólnie mówiąc wyglądasz świetnie! Cudowny, seksowny i kobiecy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubranie bardzo mi sie podoba, świetnie tutaj wyglądasz. Bardzo elegancko ale również i kobieco. Sama w pracy niby ne mam oficjalnego dress code, ale czuje się,ze wymagają od nas ubierania się w elegancki sposób. Staram się jednak przemycać niektóre elementy kobiecości do ubrania jak
    wyższe obcasy
    koronki
    ciekawe wzorki koszul
    czy biżuterię ( ograniczam się zwykle do jednego elementu bo nie lubię zbytniej ilości biżuterii)

    Bardzo podobają mi się w stylizacji szpilki. Sama poluję na podobny klasyczny model!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, piękny ten garnitur! :O Klasyczny, prosty, a jednak z charakterem dzięki temu lampasowi na nogawce.

    OdpowiedzUsuń
  20. You look spectacular in that pretty top! :)

    And I love the heels! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowita MILF z Ciebie Olu. Jeszcze długo faceci w każdym wieku będą się za Tobą oglądać na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    Leyraa Blog | Shop

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacje z klasą i smakiem. Bardzo ładne torebki

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń