niedziela, 2 września 2018

Uwielbiam kombinezony



kombinezon - Calzedonia ( podobny widziałam na Domodi)
sandały - Zara
okulary - Mango
koszyk - Zara


Jestem wielką fanką kombinezonów, mam ich sporo w swojej szafie i nie potrafię odmówić sobie kolejnego. Swoich inspiracji szukam na Domodi dlatego, że wszystkie moje oczekiwania dotyczące ubrań, czy dodatków są w jednym miejscu. Zawężam poszukiwania do wyboru interesującej mnie kategorii, np. marki, koloru czy rozmiaru i jednym kliknięciem przenoszę się do wybranego sklepu. To takie łatwe i proste, a tak szybko zaspokaja moje zachcianki.
W Domodi znajdziesz kilkaset tysięcy produktów z setek sklepów internetowych, wyłowisz najnowsze kolekcje, czy wypatrzysz najlepsze wyprzedaże. To jedna z moich ulubionych wyszukiwarek modowych, bardzo ułatwia mi życie :)

Wracając do kombinezonów, przypomnnę Wam moje kultowe, te długie, krótkie czy kolorowe.
H&M, Zara, Second Hand, Atmosphere, Zara, ReservedZara.

Ściskam!


















11 komentarzy:

  1. Aleksandra... Piękna, kobieca, zmysłowa

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kombinezon jest rewelacyjny! Bardzo mi sie podoba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie jest pani naprawdę klasa kobieta

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon ma boski kolorek, muszę przyznać, że wręcz idealny na kończące się już lato :)

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny ten kombinezon i ten jego cudny kolor ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. ...a ten kombinezon pokochał Ciebie... Zjawiskowo w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy w życiu bym nie powiedziała że masz 41 lat :o Piękna kobieta i świetne wyczucie stylu!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. Już trochę za późno na ubieranie takich kreacji, bo zrobiła się w końcu prawdziwa jesień ;P. Tak czy inaczej, bardzo ładne zestawienia :).

    OdpowiedzUsuń