sobota, 10 sierpnia 2013

Overalls

Długo szukałam i w końcu znalazłam wygodny i efektowny kombinezon.
Nie przerysowany, bez bajerów, materiał z efektem sprania - lubię go bardzo;)

Ostatnio wspominałam o mojej wyprawie na Morskie Oko,  tu możecie pooglądać fotorelację!
Mnie dopadły dziś zakwasy, ale ponad 30 km, które zrobiliśmy dwa dni temu w ciągu 8 godzin, to nie ma co się dziwić.
Wykończona, kładę się spać;)
Dobranoc


Instagram


















photo: Emily

kombinezon/overalls - Zara
szpilki/heels - Zara
torba/bag - Parfois

Moje Allegro

61 komentarzy:

  1. genialny kombinezon :) widziałabym go w mojej szafie :) świetnie w nim wyglądasz a nawet lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zdjęcia rewelacyjne, a Ty wyglądasz zjawiskowo pięknie:) nie do poznania - śliczny kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam go, znam ! Jest boski !

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze ,ważne ze poszukiwania zakończone sukcesem !!!! Fajny !!! Inny !!! Ciekawie wykończony !!! Podoba mi sie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. We (almost) have the same theme today!
    You look great, this style looks fabulous on you and I lov how you dressed it up with heels and your elegant snake print bag.

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kombinezon :)świetnie na Tobie leży

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie wyglądasz!!! Bosko po prostu. Super fotki.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby taki prosty, ale tył jest obłędny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Trudny bez-biustonoszowy fason, ale na Tobie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz cudownie!!! wspaniała zabawa modą
    ❤ pozdrawiam:* i obserwuje
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  11. Olcia wyglądasz szałowo!!! Bardzo mi się ten zestaw podoba <3
    świetny jest ten kombi i Tobie w nim mega <3

    OdpowiedzUsuń
  12. They look gorgeous and beautiful back. It is the beauty of simplicity, the basics. I love the monochrome, and I love the gray. The shirt is cute and the pants will feel great. The shoes and bag are gorgeous. A great combination of casual and sophistication, beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się Twój kombinezon!:) bransoletki też są super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kombinezon. Wycięcie na plecach bardzo sexy.

    OdpowiedzUsuń
  15. nooo...tył odjazdowy!!! zaskakujący! kombinezon taki niby na luzie, a dzięki szpilom zrobił się wyjątkowo seksowny:))
    chyba nie muszę Ci mówić, że wyglądasz w nim powalająco?:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny kombinezon. Świetnie w nim wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz obłędnie! zakochałam się w tym kombinezonie! właśnie takiego szukam od dawna :) piękna Kobieto

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! Olu wyglądasz cudownie i tak, kombinezon jest super! Ja nie mam żadnego, ale taki pasuje mi idealnie!
    Pozdrawiam ciepło- Anna

    OdpowiedzUsuń
  19. wow ale masz świetny kombinezon:)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz niewykle kobieco tym kombinezonie! Pięknie :)*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kombinezon - tył rewelacyjny !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę świetny ten kombinezon!
    No i te pleeecy!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Opłacało sie szukać bo pięknie w nim wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Olu,pieknie,bardzo sexownie,zreszta,na tak zgrabnej,pieknej i ponetnej kobiecie wszystko wyglada sexy.Bardzo podobaja mi sie takie smiale ,podkreslajace urode rzeczy,a plecy odkryte szczegolnie.Cudna stylizacja.Pozdrawiam.
    PS.Z ciekawoscia czytam,ogladam,zachwycam sie i nie moge doczegac sie nastepnego....zawsze!!!!!!postu.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny kombinezon Olu :) Wyglądasz w nim rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Olu wyglądasz pięknie! kolor kombinezonu jest świetny .. uwielbiam takie odcienie popielu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, ze znalazlas odpowiedni dla siebie, najwazniejsze, aby wiedziec czego sie chce;-)
    Podoba mi sie, ze zalozylas szpilki , jestes bardzo zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż trudno się oderwać od zdjęć. Bardzo seksownie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mmmmmmmmmmmmmmmmmm te plecy :-)))) woooow :-))))

    OdpowiedzUsuń
  30. wg mnie: SUPER. Kombinezony osobiście uwielbiam, tak jak i szary kolor, więc jest REWELKA :)
    a.

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie wyglądaszzzzz! buty idealnie tutaj pasują ! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. coś pięknego!!!!!!!!!!! Zazdroszczę kombinezonu!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kombinezon :) genialnie wygląda z tymi sandałakmi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oleńko oddawaj ten kombinezon! piekny jest!
    a Ty wyglądasz obłędnie!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  35. Fantastyczny:)Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Olu!! Boski ten kombinezon, kiedy go kupiłaś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień temu;)
      Tu go znajdziesz. Rozmiary są uzupełniane ;)
      http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/sukienki/kombinezon-z-efektem-sprania-c269185p1294348.html

      Usuń
  37. widziałam ostatnio na mieście dwie dziewczyny w takim kombinezonie i aż się wzdrygnęłam jak mogły zrobić sobie coś takiego... A jednak okazuje się, że w takim niby zniszczonym dresisku można wyglądać bardzo kobieco. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  38. FANTASTYCZNY i sexy ten twoj kombinezon ach to ty w nim tak wygladasz poprostu :)
    Super ! Buciki bardzo mi sie podobaja
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  39. już długo szukam kombinezonu dla siebie, tylko, że mi marzy się czarny;)
    ten też jest świetny!;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Olu! Ten "sprany" kombinezon jest genialny, wygladasz rewelacyjnie!!! Wciaz zadziwiasz mnie jak z prostych rzeczy wyczarowujesz stylizacje idealne. Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kombinezon jest świetny! Nie lubuję się w szarościach, ale i one czasami wypełniają moje dni. Niestety nie mam żadnego kombinezonu, a widziałam już kilka ciekawych i jesteś kolejną osobą Kochana, która kusi... Kusi bardzo ;) Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialnie!Kombinezon lezy na tobie idealnie!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  44. KOMBINEZON JEST PIEKNY, IDEALNIE WSPOLGARJA Z NIM TE MINIMALISTYCZNE SZPILKI;) PROSTY ALE JAKZE EFEKTOWNY LOOK;)POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE;)
    http://gvizdek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. ten kombinezon jest idealny!!! Cudownie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  46. WoW ! Now this is sexy !!! What an amazingly Beautiful Body ...i love x

    OdpowiedzUsuń