sobota, 24 czerwca 2017

Sukienka na wszystkie okazje

Grzechem byłoby odpuścić sobie zdjęcia, które zalegają mi na dysku od ponad miesiąca, a ja nie mam wolnej chwili, żeby zabrać się za napisanie posta i pokazanie, tej wygodnej i świetnej gatunkowo sukienki. Pasuje do szpilek, ale fajnie też wygląda w wersji sportowej, z białymi tenisówkami. Sięgam zawsze po nią, kiedy nie wiem co ubrać, też często kiedy robię zakupy. To polska marka, więc jeszcze bardziej sobie ją cenię. Prosty zestaw, też potrafi być być bardzo efektowny. 
Przede mną wakacje, których nie mogę się doczekać! Ale zanim pojadę, chcę pokazać Wam jeszcze wiele innych zestawów, zdjęcia już mam, ale czasu wciąż mi brakuje... trzymajcie kciuki, żeby mi się udało go znaleźć :) 















sukienka - ptakmoda
ramoneska - Massimo Dutti
szpilki - Zara
okulary - Zara

Allegro

11 komentarzy:

  1. Wow! Rewelacyjnie wyglądasz:) sukienka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd zegarek????? Bo idealnie wpasowuje się w całość ... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie, Olu!
    Każdy casual podkręcony ramoneską zawsze robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze ślicznie i stylowo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się fason sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka rewelacyjna :)
    Buziaki Olu !

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna prosta sukienka. Pasuje ci Oleńko. Wyglądasz w niej wspaniale a nogi masz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka rzeczywiście bardzo uniwersalna i widać, że można ją zmieniać w zależności od dodatków, a to lubimy najbardziej :). Serdecznie pozdrawiamy i zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka. Strasznie sobie cenię takie rzeczy, które można dopasować zarówno do wersji eleganckiej jak i do sportowej. Kocham zestawienie sukienka + adidasy, ostatnio właśnie kupiłam sobie coś ala dresówka z hexeline, i to mój ulubiony wybór w szafie na lato.

    OdpowiedzUsuń