niedziela, 23 lipca 2017

Mój najpiękniejszy letni wolny czas

Wakacje to czas, kiedy uciekam od trudu codzienności, od obowiązków, trosk i pracy.  Teraz muszę odpocząć, zregenerować siły, zresetować się. Czas wolny wykorzystam w miarę możliwości jak najlepiej, dla siebie, dla córek. Wyjeżdżam, a jak wrócę to mam nadzieję, że z nowymi pomysłami i z nadzieją na lepsze, bo czekają mnie zmiany! 
Lecę się pakować, bo nie zdążę...  :)
A Was proszę, bądźcie wciąż ze mną i trzymajcie kciuki, żeby wakacje się udały, a ja obiecuję, że wynagrodzę Was miłymi wspomnieniami, którymi tutaj się pochwalę...
Buziaki!













sukienka - Oysho
torebka - Zara
sandały - Stradivarius

17 komentarzy:

  1. Olus, jak dawno Cie nie widziałam. Przepięknie wyglądasz! :) Pieknych wakACJI cI ZYCZE!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki:) pięknie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknych, udanych wakacji Olu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, wyglądasz obłędnie, bardzo kobieco. Twoja sukienka jest rewelacyjna, nosiłabym zdecydowanie:-). Udanego wypoczynku, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka i jak zawsze olśniewająco wyglądasz.
    Udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu, czy możesz zdradzić ile masz wzrostu? Proszę, odpowiedz.
    Pytam z ciekawości, i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, a więc nie zdradzisz ile masz wzrostu, tak jak pytałam? Szkoda... pewnie gdzieś tak 165cm, prawda? Hihi, zgaduję teraz.
      Uściski i pozdrowienia.
      p.s. pytam bo ja mam 178cm, i jestem z tego powodu... nieszczęśliwa :(

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz Ola!!! Masz w sobie taki naturalny urok, że żaden ciuch nie odwróci od Ciebie uwagi:))
    Sukienka śliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko wyglądasz - szczególnie podoba mi się czwarte zdjęcie od góry, wyglądasz jakbyś miała chytry plan.
    Pozdrawiam, i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakieś czasu obserwuję Panią i zawsze podziwiam stylizacje. Gratuluję wyczucia stylu i doboru wszystkich elementów kreacji,łącznie z biżuterią. Mam pytanie o biżuterię z wishbone. Zauważyłam ją u Pani i chciałabym kupić. Czy jest godna polecenia? Jak
    Pani ją ocenia? Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam biżuterię Wishbone, polecam ją jak najbardziej, na oku mam wiele modeli, które zamierzam kupić :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Najbardziej zachwycił mnie łańcuszek z księżycem. A kuleczki z tych zdjęć również z wishbone? Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Asia.

      Usuń
    3. To też Wishbone! Dziękuję Asiu

      Usuń