niedziela, 21 lutego 2016

Koncertowo, muzyka to najlepszy lek.

Bardzo lubię Dawida Podsiadło, ale po ostatnim jego koncercie, na którym byłam razem z Emilką, zakochałam się na dobre! Najnowsza jego płyta jest fenomenalna, oryginalna i z duszą. Sam Dawid, bardzo naturalny, sympatyczny, jest sobą i nie udaje nikogo, przyjemnie się go słucha, nie tylko jak śpiewa, ale też jak mówi. Stworzył porywający, magiczny klimat koncertu. Czuć miłość do muzyki. Oby zawsze taki był.
Bardzo miło spędziłam ostatni weekend, czułam się trochę jak nastolatka, dziewczyna, koleżanka mojej córki, która bawi się razem z nią, kołysząc się w rytm muzyki. Zupełnie zapomniałam o obowiązkach i troskach życia codziennego. Muzyka to najlepszy lek...
Z Emilką śledzimy kolejne koncerty ulubionych naszych wokalistów, jak się uda, jedziemy!
Moim zaś marzeniem jest posłuchać na żywo jak śpiewa moja ukochana Lana de Rey ;)

Dziś w klimacie koncertu. Trochę rockowo, w ramonesce i w czarnych barwach.





















photo: Emily

ramoneska - Zara
torebka - H&M
koszulka - Mlecollection
botki Zara%

50 komentarzy:

  1. Oj dawno nie byłam na dobrym koncercie... Fajnie, że się dobrze bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dejwid Podsiadło jest świetny :) aczkolwiek jak dla mnie nie zapowiadał się ,wydawał mi się beznadziejny...a tu proszę jak się rozkręcił! I nawet ten głupi portorykański wąsik mu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilka się rozwija coraz piekniejsze zdjecia, braVo :-)
    Cudownie mieć córki :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taki koncert, a Dawida Podsiadło uwielbiam słuchać :) Wyglądasz pięknie Olu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pazurkiem, ale nadal lekko i uroczo, Olu :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Dawida, świetny klimat muzyki i genialne teksty!
    A Ty Olu wyglądasz pięknie, pasuje Ci ten rockowy pazur.

    OdpowiedzUsuń
  7. Klasycznie i pięknie :)
    Ciekawe jak koszulka sprawdza się "w praniu"?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to prawda Podsiadło jest super do dziś wspominam z córką jego koncert;)
    Olu Ty wyglądasz lepiej jak nastolatka:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Ci pasuje takie rockowe, zawadiackie nieco wydanie ;)
    Ale nawet w nim udało Ci się przemycić trochę elegancji :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam Lanę a Dawida słucham na żywo podczas Męskiego Grania - chłopak wymiata!
    świetna stylówka!

    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez to jest fajne, ze macie z Emilka takie kumpelskie stosunki. Az sie rozmarzylam, ze za kilka lat bede chodzic z moimi pannami na takie imprezki :)!!!
    Pieknie wygladasz, jak zawsze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz jak będą nastolatkami, cudownie jest tak z córką spędzisz wspólnie czas...

      Usuń
  12. POdsiadło, to artysta, nie żaden wykonawca, chwilowa gwiazdka :) Ja w obiegły weekend, byłam z mężem na widowisku Symphonica, coś wspaniałego. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawid to zostanie długo gwiazdą ;) Symphonica chcę też bardzo zobaczyć

      Usuń
  13. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z siostrą wybieramy się w przyszłym tygodniu na koncert Dawida w Krakowie - nie mogę się doczekać :D Jego płyta jest fenomenalna ;)
    Piękna stylizacja, uwielbiam taki minimalizm z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie cudownie, potrafi stworzyć świetny klimat na koncercie ;)

      Usuń
  15. Śliczna :-)Klasa!
    I ładna ramoneska :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Emilka jest coraz lepszym fotografem! Zdjęcia są wspaniałe!
    Choć zadanie ma ułatwione, bo modelka jest przepiękna!!!:)))
    Super stylówka! Pasują Ci takie rockowe klimaty:)
    Piosenki Dawida też bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ramoneska to prawdziwa skora?

    OdpowiedzUsuń
  18. Symphonica w tą sobote 27.02 zagra w Krakowie! ;-)Wiedziałaś?
    ICE Kraków Congress Centre,byłem tam na koncercie Kraftwerk..dobra akustyka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kurcze, zazdroszczę koncertu. Musiało być świetnie. Czy stylizacja ze zdjęć jest podobna do tej z koncertu? Muszę przyznać jest świetna. Ramoneska cudowna :-)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedź,łap okazję :-)Nie masz jakoś bardzo daleko do Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz to i ja zaczynam sie zastanawiać..a moze się przejść na ten koncert ;-))
    Nie wiem jak z biletami,bo konikom nie dam zarobic! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze pięknie! Świetna ramoneska, muszę się wybrać do zary! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz i bardzo mi się podobają Twoje krótsze włosy. Tez lubię takie zestawy, często tak się ubieram wiosną, tylko torebki większe :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna stylizacja :)
    http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny kolor włosów, jaka to farba i kolor?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę uwierzyć, ale jakaś kombinacja brązów.
      Własnej roboty.
      To już przeszłość, w ostatnią sobotę byłam u fryzjera ;)

      Usuń
  26. Normalnie nastolatka rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń