niedziela, 5 października 2014

Będziemy świętować



W zasadzie to już nie wiem co napisać.  Bo miało być wesoło, a wyszło inaczej. Przeczytałam właśnie wiadomość, że Anna Przybylska, piękna młoda kobieta i wspaniała mama trójki dzieci, nie żyje.

To był miły dzień, wspólnie spędzony z rodzinką. To był dzień udany, bo zrealizowałam  coś na czym mi zależało. Był uśmiech i życzliwość bliskich mi osób. Nie zawsze jest tak słodko, nie zawsze jesteśmy wszyscy razem, a dziś było tak jak lubię.
Właśnie skończyłam rysować laurkę dla mojego Jurka, bo jak co roku dostaje ode mnie i dziewczynek własnoręcznie namalowaną kartkę z życzeniami na urodziny. Jutro będziemy świętować, jutro będziemy się znowu cieszyć, a wieczorem wypijemy razem kieliszek wina.

A tu taka smutna wiadomość i tak jakoś łzy same cisną się do oczu, jakoś tak za szybko ta śmierć przyszła, za piękna, za młoda, za dobra...żeby odchodzić ;(

Samo życie, ciężko czasem jest mi je zrozumieć, ciężko czasem jest mi się w nim odnaleźć.

Dziś proste, klasyczne elementy garderoby. Warto je mieć w szafie.











photo : Emily

sweter - Zara
spodnie - Mango
szpilki - Mango
torba - Zara
bransoletka - Cocochoo

49 komentarzy:

  1. Olu, też mnie ta wiadomość przygnębiła. Bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam w szoku jak dowiedziałam się o Annie..
    Śliczny sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wiadomość o Ani Przybylskiej przybiła i jakoś tak nie mogę się pozbierać. Ale cóż, trzeba iść dalej....
    Odniosę się do Twojej dzisiejszej stylizacji. Ja lubię takie właśnie luźne, fajne, niezobowiązujące ubrania, które przede wszystkim są wygodne. Powinny być w każdej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt,wiadomość o śmierci Ani to cios :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam,że ktoś sobie żarty robi... Nie sądziłam,że Ona naprawdę nie żyje. Tak bardzo szkoda i żal tych dzieciaczków :((
    Stylizacja jak zwykle cudowna. Mam podobne spodnie, jak bardzo je uwielbiam tak bardzo nienawidzę ;) bo zbierają na sobie każdy pył, kurz, sierść i włosy... Wychodząc w nich zawsze zabieram rolkę do ubrań ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie dzisiaj rano dotarla ta informacja, strasznie smutno.... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a jakieś trzy tygodnie temu oglądałam bardzo fajny film z Anią w jednej z głównych rol - "Bilet na księżyc".
    Była piękną kobietą i taką... normalną, naturalną.
    Szkoda.
    Szkoda mi jej bardzo.


    a Ty wyglądasz bardzo kobieco i bardzo z klasą - jak zwykle :)
    Twoja torba mi się bardzo, bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż sama musiałam sprawdzić, bo uwierzyć nie mogłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wstrząsnęła mną wczoraj ta wiadomość. I nadal nie mogę przejść do porządku dziennego.

    OdpowiedzUsuń
  10. oh tak Olu, masz racje, zbyt szybko, taka mloda utalentowana, matka trojki dzieci, doslownie lzy cisna sie same do oczu..
    >> NOWA NOTKA zapraszam na mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta wiadomość o Annie Przybylskiej mnie wczoraj zmroziła. Młoda kobieta, matka 3 dzieci. Szok. Los bywa okrutny...
    Takie informacje uświadamiają co jest naprawdę ważne z życiu. Rodzina, dzieci, no i zdrowie. Niby to oczywista oczywistość, a czasem w zabieganiu dnia codziennego coś na umyka...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak często zapominamy o wartości życia, zamiast się cieszyć, narzekamy ;(

      Usuń
  12. Olu.. super wygladasz :)
    Ps. Tak balysmy sie ciezkimi poczatkami w przedszkolu a u Nas najgorsze bylo ok poltora tyg... a teraz juz OK :) ciesze sie, ze nie trwalo to dlugo... i zdazyl sie juz zaklimatyzowac:) Fajnie, ze Natalka rowniez polubila przedszkole:)
    Ps2. Po tej smutnej wiadomosci az nie moglam zasnac... :( :/ Szok, niedowierzanie... mama trojki dzieci :(( [*]
    Szkoda, ze na codzien czesto zapominamy o tym by cieszyc sie z drobnych rzeczy... i bardziej doceniamy je wtedy gdy cos nie tak... dostrzegamy wtedy wokol tyle dobrego i kazdy kolejny dzien juz jest powodem do radosci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że z przedszkolem już dobrze, a Ania...wciąż nie mogę tego pojąć, wiem, że dookoła nas zdarzają się takie sytuacje, wiec cieszmy się z tych drobnych rzeczy

      Usuń
  13. Kochana uwelbiam twoją sylwetkę!
    pięknie

    pozdrawiam kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiadomość jest szokiem chyba dla wszystkich...
    Co do zestawu, to ta " prostota" jest w Twoim wydaniu genialna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie i przepięknie wyglądasz :) no Ciężko uwierzyć że odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej nie dało sie nie lubić , za normalność .
    :(:(

    Oj tak pora Swetrów nastała

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja się poryczałam przed monitorem. I tak mi smutno do teraz.......
    Ty piękna, subtelna i seksowna jak zawsze.
    Najlepsze życzenia dla Jurka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobnie jak większość nie mogłam uwierzyć, zmroziło mnie... A najbardziej mnie rozwalają ludzie, którzy lajkują to info na FB...

    OdpowiedzUsuń
  19. I dla mnie to szok.. Przykre to jest, ale takie sytuacje dzieją się w Polsce i na świecie co chwila, tylko nie są opisane..
    Znałam kobietę, mamę czwórki dzieci. Zmarła na raka dwa lata temu mając 34 lata.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również ta wiadomość bardzo przygnębiła. Życie potrafi być okrutne.
    Bardzo ładny sweterek i ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Ania... Stalo sie to czego Ona sama obawiala sie najbardziej, nie samej smierci, ale tego, ze ten fakt sprawi bol Jej Rodzinie, a na Jej dzieciach odcisnie nieodwracalne pietno... To takie niesprawiedliwe! Jest mi tak strasznie smutno...lzy plyna choc zwykle twarda ze mnie baba:(((
    Zycie, ech....
    Prostota i klasyka ubioru - ponadczasowa. Serdeczne zyczenia dla Jurka!!!
    Pozdrawiam Olu! Anka

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zawsze piękna z reszta Ania też była cudowna:((((

    OdpowiedzUsuń
  23. Klasycznie tak jak lubię . Świetnie Olu wyglądasz . Jeśli natomiast chodzi o Anię chyba nie ma osoby , która by nie była w szoku ja do tej pory nie mogę w to uwierzyć :(
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  24. też nie mogłam uwierzyć
    miałam świetny dzień z rodziną,a ona żegnała się z życiem
    aczkolwiek takich osób jest w koło pełno,nie są sławni i nic o nich nie wiemy...
    wyglądasz pięknie,miłego ucztowania !

    OdpowiedzUsuń
  25. Straszna wiadomość, cały czas nie mogę w to uwierzyć!!! Ania była tak piękna, młoda i sympatyczna!!! I jeszcze te dzieciaczki!!! Straszne!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ta wiadomosc mna wstrzasnela - be dwoch zdan, mloda babka... rak to potworna choroba :(

    OdpowiedzUsuń
  27. No i właśnie dlatego - że ludzie odchodzą w różnym momencie, często bez uprzedzenia - nie można tracić czasu na: kłótnie, obrażanie się, jakieś głupkowate "ciche dni", olewanie, odkładanie spotkań, niedostrzeganie bliskich, zamykanie się w sobie przed nimi ...

    A Twój zestaw - bardzo dobry!

    OdpowiedzUsuń
  28. Olu wyglądasz jak zawsze zjawiskowo, sweterek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szok i bezsilność....

    Zestaw fantastyczny, klasyka i prostota to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie, prosto i uroczo Olu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie to życie jest niesprawiedliwe :/ dlatego trzeba czerpać z niego pełnymi garściami !

    OdpowiedzUsuń
  32. ...dlatego żyjmy tak, żeby każdą sekundę życia wycisnąć do ostatniej kropli, kochajmy sie, szanujmy i nie odkładajmy marzeń na jutro...bo jutra może nie być...

    OdpowiedzUsuń
  33. No własnie mnie tez ta wiadomość tak przygnębiła, że ciężko mi dojść do siebie.. Nawet na bloga nie chciało mi się wchodzić...
    Musimy się cieszyć tym co mamy, bo życie jest takie kruche...
    Pięknie Olu wyglądasz... :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie, ten dzień położył sie cieniem na wszystkim innym... Pieknie wygladasz, mimo, że tak normalnie. klasyka zawsze sama się broni. Ciesze się , że coś ci się udało. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacja z klasą, piękna kobieta, świetnie dopasowane ubrania, idealne na jesienny szyk ;) Nic dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładne włosy :) prosta, a zarazem bardzo ładna, elegancka stylizacja :) pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna minimalistyczna stylizacja ... i bardzo dobrze prowadzony blog :) podziwiam i zapraszam do mnie
    darijja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie dobrany zestaw!! czy ten sweter to z obecnej kolekcji zary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter kupiłam na przecenie w lipcu, obawiam, się że już ich nie ma w sklepie ;(
      Ale dla pewności można sprawdzić, tak samo na allegro może ktoś odsprzedaje ;)
      pozdrawiam

      Usuń