sobota, 1 grudnia 2012

Moje pierwsze DIY, z pomocą krawcowej;)

Ja mam całą głowę pomysłów na moje DIY, ale brak czasu mnie smuci;(
Mam ochotę bawić się w przeszywanie, doczepianie, wycinanie..mam już nawet akcesoria, które muszą niestety poczekać...
Dlatego w poniższy pomysł zaangażowałam krawcową..
W second handzie kupiłam za grosze kurtkę skórzaną ocieplaną, musiała być wiązana paskiem.
 Krawcowa obcięła rękawy i doszyła do płaszcza, który mi się znudził.
A wygląda to tak:



Tak płaszcz wyglądał wcześniej;)

Teraz wygląda tak:) Dodałam również do płaszcza pasek skórzany;)


A oto jak wygląda na mnie;))
Do całości dodałam duży ciężki szal, botki i wielką torbę;)












płaszcz/coat - H&M, teraz DIY ;)), torba/bag - Zara, spodnie/trousers - Zara, buty/boots- New Look, szalik/scarf - H&M

W ostatnim poście pisałam o kinie, udało się! Natalka i babcia dały radę, to dla tych którzy wiedzą o co chodzi ;)) Film  "Mój rower" znakomity, nawet nie sądziłam, że się na nim wzruszę do łez. Muzyka ściska za serce, jest piękna!



43 komentarze:

  1. genialny pomysł!! super płaszcz;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszcz wyszedł genialnie!
    Myślę,że fajnie wyglądałby do niego komin, bo szal trochę go zasłania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu, swietny pomysł! Płaszcz nabrał całkiem innego wyrazu, wygląda jak dwa różne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiałam się trochę efektu przyznam, jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie w płaszczu, który i tak był śliczny, ale teraz... rewelacja! Świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację dla krawcowej, bo to wcale nie jest takie proste. Efekt świetny, masz teraz bardzo modny płaszczyk za niewielką kasę:-) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl! Wyszlo rewelacyjnie i bardzo modnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! Rewelacyjny ten płaszcz!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra! świetnie to wymyśliłaś :) wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł, extra efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się podoba!!!!! :))))) Rewelacja i gratuluję pomysłu!!!! SUPERRRR!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super :) też nad czymś podobnym myślę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę, bo Tobie i J należy się chwila wytchnienia i czas tylko dla was.
    Płaszcz sam w sobie był ładny, ale jego metamorfoza podoba mi się bardzo :) och chciałbym zaobaczyc go na żywo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz wyszedł Ci super! Jakbym taki zobaczyła w sklepie to na pewno bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł Olu

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło fantastycznie! pomysł ryzykowny,ale dobra krawcowa to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny pomysł :) wyglądasz fantastycznie w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. za przeproszeniem wyszło zajebiście :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja!!! ahh jak ja Ci zazdroszczę,chętnie zrobiłabym podobni e,ale brak płaszczy do przerobienia :/
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna przeróbka, bardzo pomysłowa i oryginalna! można za jednym razem mieć na sobie i płaszcz i skórę :)
    masz pięknego bloga! bardzo przejrzystego, czystego a takie cenię najbardziej :) dodaję do obserwowanych- szukam takich kreatywnych blogów :)
    a po za tym jestem aneta i cieszę się, że tu zawitałam!

    http:// ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  20. zachwycająca przemiana:) aż mi się takiego zachciało:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny pomysł!!! Płaszczyk wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. To się nazywa kreatywność! świetny pomysł i realizacja pomysłu wyszla świetnie.
    Wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyszło, genialnie Olu wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. GENIALNA PRZEMIANY :)))Płaszcz jest cudddny ;)))sama bym taki chciała :*pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Teraz wygląda lepiej, niż początkowo :) Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  26. goog diy nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss!

    OdpowiedzUsuń
  27. No kochana, poleciałaś z grubej rury, ale efekt końcowy fantastyczny i oszczędności w portfelu na nowe ciuszki są:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Płaszcz jest rewelacyjny, idealny przykład na to iż nie potrzeba wydawać fortuny na to by wyglądać modnie i z klasą, zachwycasz :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny teraz masz ten płaszczyk! I buty mi się bardzo podobają:) Zastanawiam się czy nie kupić podobnych:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie, w końcu wiem, co oznacza ten skrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. REWELACJA! Płaszcz wygląda niesamowicie! Ostatnio bardzo podobają mi się skórzane rękawy przy płaszczach i kurtkach,czekam właśnie na moją parkę z takimi rękawami :)))
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny pomysł :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Odświeżenie wyszło płaszczowi zdecydowanie na dobre, z tymi rękawami prezentuje się znakomicie! Idealny przykład na to, że wystarczy odrobina inwencji, chwila poświęcona na szperanie w sh i z rzeczy tam zakupionych można stworzyć coś nowego :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. fenomenalnie to zrobiłaś !! :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Fenomenalnie to wygląda:) Ja poluję na płaszczyk w podobnym stylu i niestety jeszcze żaden nie skradł mojego serca :( Świetne połączenie kolorów!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietny pomysl Olu, poprostu jedno slowo rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  37. pomysłowa kobietka jesteś! wspaniale się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki nosisz rozmiar ubrań?

    OdpowiedzUsuń