niedziela, 29 grudnia 2019

Nowy rok 2020. Nowe marzenia, plany, decyzje.


Szczęśliwego  Nowego Roku 2020 !!! 

To dla mnie rok zmian, nowych planów i trudnych decyzji.

Będę tu z Wami coraz rzadziej. 
Niestety brakuje mi czasu na prowadzenie bloga, a będę go mieć coraz mniej.

Jeszcze chwilę temu chciałam napisać, że blog zamykam, ale zdałam sobie sprawę, że ja tu spędziłam 8 lat!

Praca nad blogiem, zawsze dawała mi wiele radości i satysfakcji. Każdy post wykonywałam z dużym zaangażowaniem. Wybierałam najlepsze zdjęcia i starałam się napisać krótki tekst.
 Na blogu pokazywałam moje propozycje stylizacji, zazwyczaj proste i klasyczne, ale zarazem kobiece i zmysłowe zestawy dla kobiet w każdym wieku.  
Miło było mi kiedy moje czytelniczki dobrze się u mnie czuły i chciały do mnie wracać.
Cudownie było zostać dla niektórych z Was inspiracją...

Kiedy wrócę ( mam nadzieję ), to z nowymi pomysłami i projektami, z energią i twórczym zapałem do działania :)

 Wiem na pewno, blog wiele mnie nauczył i pomógł odnaleźć styl, który najbardziej do mnie przemawia, w którym doskonale się odnajduję.

W laptopie mam masę zdjęć nie opublikowanych, jeszcze zaległą Turcję, może uda mi się coś wrzucić na bloga, zanim wpadnę w wir pracy...
Nic jednak nie mogę obiecać.

Dziękuję, że byłyście, że jesteście...

Sukienkę ze zdjęć znajdziecie w sklepie Kartes-moda 

Bawcie się dobrze i bądźcie szczęśliwe!

Ściskam 💓

Znajdziecie mnie na instagramie tutaj 





















25 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna i pięknie na Tobie leży. Wystraszyłaś mnie, już myślałam, że kolejny świetny blog będzie zamknięty. Nawet tak nie żartuj :( Życzę więcej czasu dla siebie, no i Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i trzymam kciuki za postanowienie. Mam nadzieję jednak, że znajdziesz czas i na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie zamykać bloga, jest Pani ogromną inspiracją dla mnóstwa kobiet. Kwintesencja kobiecości, dobrego smaku, super stylu, do tego piękne zdjęcia. By było niezmiernie żal nie móc Pani "odwiedzać". Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy New Year!! You always look so amazing!! You are stunningly beautiful and oh so sexy!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam się do głosów wyżej - zostań z nami jak najdłużej i dalej inspiruj! ;) Trzymam kciuki, by czasu było więcej, a plany realizowały się... niemal same!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, you look so good like this, I wish you a great 2020 year, I wish your shoes were from my skin...!!
    G

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy rok, nowa ja skądś to znam, sama staram się coś zmienić w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje, ze nie zrezygnujesz. Zaczelam swoja przygode z Toba od kaszmirowego sweterka i zostalam na dluzej, poniewaz masz klase.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście mam kilka postanowień na ten rok i zamierzam je spełnić:

    Podszkolić się lepiej z angilskiego i zacząć uczyć się języka niemieckiego ( kiedyś znałam dobrze bo zdawałam z niego maturę jednak potem trochę się zapuściłam oraz przestałam się uczyć)

    Bardziej dbać o figurę oraz uprawiać sport

    Jak również znaleźć sobie nową pasję :)

    Swoja drogą bardzo fajne wdzianko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka idealnie leży .Musze takiej poszukać pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu! Jesteś taka jaką bym chciał!

      Usuń
  11. Piękna sukienka :) Super leży, gdzie pani ją wychaczyła?

    OdpowiedzUsuń
  12. sexy look!
    thank you for your share
    front lace luxhairshop
    Good post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie.Odkąd trafiłam na twojego bloga przeglądałam wszystkie wpisy na nim od początkowego do końcowego.Mam więc do ciebie pytanie.Czy nosisz oraz lubisz nosić szorty zestawione z kryjącymi rajstopami?Ja sama to połączenie noszę szorty plus grube kryjące rajstopy (szare lub czarne)codziennie o każdej porze dnia i roku (oprócz upałów).Dzisiaj w czasie podróży do Gdańska miałam na sobie materiałowe krótkie szorty w zestawie z szarymi kryjącymi grubymi rajstopami i czarnymi balerinami.Świetnie mi się ta stylizacja wtedy sprawdziła na tą podróż z moimi dwiema nastoletnimi córkami, podczas której w obie strony ja prowadziłam samochód oraz spacerowałam z córkami po Gdańskiej starówce.Mam dużo par szortów oraz rajstop zarówno szarych jak i czarnych ponieważ jest to mój stały codzienny ubiór.Po prostu lubię tak chodzić, jest mi w tym wygodnie i nie zamierzam nigdy przestać go nosić. Sprawdza mi się on dosłownie do wszystkiego szczególnie do kierowania autem co czynię praktycznie codziennie dojeżdżając do pracy,na zakupy a także odwożąc córki do szkoły oraz na podróże takie jak ta do Gdańska.Jeśli można to mam jeszcze na koniec pytanie tak z ciekawości czy ubierasz lub ubierałaś szorty lub krótkie spódnice z kryjącymi rajstopami do prowadzenia auta i czy uważasz podobnie jak ja, że jest to najlepszy ubiór do tego? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedz na komentarz!A i liczę na to,że kiedyś wstawisz stylizację na bloga,w której jesteś ubrana w szorty lub spódniczkę w zestawie z kryjącymi rajstopami ponieważ masz zgrabne nogi i takie stylizacje wyglądają na tobie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym Ciebie zobaczyć w białym kombinezonie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna sukienka, czarny kolor nadaje jej drapieżności. Pięknie wyglądasz i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń