czwartek, 13 czerwca 2019

Ostatni wiosenny outfit

Zupełnie nie wstrzeliłam się dzisiejszym strojem w upalną pogodę, która dokucza nam od paru dni.  
Ale szkoda mi było kasować zdjęć i zdecydowałam, że je opublikuję. Kolejne będą już tylko związane z latem, tym bardziej, że na dniach wyjeżdżam na wakacje! Teraz najważniejsze dla mnie jest to że odpocznę, zapomnę o codzienności, a  obowiązki i troski to wszystko na chwilę znikne.




spodnie - Zara
marynarka - Stradivarius
torebka - Zara
szpilki - Oxitaly (Zalando Lounge)












 



12 komentarzy:

  1. Świetny zestaw
    Te spodnie są cudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś prześliczna na tych zdjęciach, i masz na nogach te niesamowite mgiełki. Tylko całować Twoje stopy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancja i styl :) Jesteś bardzo piękną kobietą, a każda stylizacja to strzał w 10! Powiedz prosze, czy będzie post w złotej sukience? Jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie stylizację przede wszystkim dlatego że pasują do każdej okazji, czy to do pracy czy na co dzień. Bardzo wygodne, na płaskim obcasie buty do tego i jest idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrafinowana, elegancka, a przy tym na luzie. Nie wiem, czy to w ogóle możliwe, ale takie właśnie odczucia budzi we mnie Twój zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szałowa stylizacja, wyglądasz jak profesjonalistka mody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor żakietu perfekcyjnie podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasa Ola!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój polski nie jest zbyt dobry, ale WOW! Klasa, więc mogę pracować świetnie i intensywnie;).
    Czy mogę zapytać, jakie są twoje zmartwienia? :(

    ciao nina

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks very interesting blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny ten set! Prosty, elegancki i z charakterem :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. super set! Na każdą okazję - randkę, oficjalne spotkanie i pogaduchy przy kawie. Idealnie :)

    OdpowiedzUsuń