niedziela, 23 września 2018

Mój prezent marzeń





Nie męczy Was ciągła monotonia życia? 
Uważam, że świat pędzi coraz szybciej, a tym samym więcej przybywa nam kłopotów i obowiązków związanych z dniem codziennym. Mam wrażenie, że każdy dzień jest taki sam, tylko zmartwienia inne. Żeby zmienić czasem smutny tok myślenia i odreagować stres, chodzę na fitness. Staram się zawsze znaleźć czas na wysiłek fizyczny, który skutecznie poprawia mi humor, to dla mnie idealny sposób, na pozytywne rozładowanie.

Ale do czego zmierzam!
Dostałam fantastyczny prezent! A mianowicie na stronie "Prezentmarzeń", mogę sobie wybrać jedną z interesujących mnie atrakcji w formie przeżyć ( np. skok na Bungee, dzień na jachcie, romantyczny weekend dla dwojga, jazda Lamborghini) i spełnić swoje marzenie!
Mój voucher prezentowy dotyczy jednej z kategorii, którą serwis oferuje. Może to być zestaw prezentowy dla niej, dla dwojga, adrenalina, czy przygoda i wiele innych, znajdziecie go tutaj. Voucher ważny jest 365 dni, więc dużo mam czasu na decyzję, aby zrobić coś szalonego, na co sama nie odważyłabym się np. skok ze spadochronem, lub po prostu zrelaksować się i zapomnieć o wszystkim, mieć czas tylko dla siebie np. dzień w SPA.
Mój prezent jest motywacją, dopingiem, aby przerwać rutynę dnia codziennego.

Dziś mimo nie pogody, lekki zestaw, który przypomni o słoneczych, pięknych chwilach lata :)

spódniczka - Asos
top - Massimo Dutti
klapki - Mango
okulary - Mango
torebka - H&M





















20 komentarzy:

  1. Witam serdecznie czemu nie nosisz obrączki??? Jak można wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam, że teraz zrobił się bum na ten prezent marzeń i znam już kilka osób, które z tego korzystały.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie rutyna nie męczy:) Daje mi poczucie bezpieczeństwa:))
    Ślicznie wyglądasz Ola:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, nie "poprawiałaś" przypadkiem ostatnio ust? jeśli tak, to naprawdę powiem, ze wyglądają super, a to raczej rzadki efekt :)
    A

    OdpowiedzUsuń
  5. Tysiąc jedynych i tych samych zdjęć dlaczego ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Olu - kiedy można liczyć na wpis razem ze zdjęciami o wakacjach w Turcji :) pięknie wyglądałaś w bikini na instagramie, a tutaj cisza. Prosimy o obszerny wpisa.
    Pozdrawiam, Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz zajmę się zdjęciami z Turcji :) Obiecuję.

      Usuń
    2. Super dziękuję.
      Możesz dać również informacje z linkami jakie masz ubrania na sobie :) przed wszystkim chodzi mi o klapeczki.

      Usuń
    3. Chyba się nie doczekasz Madzia

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękna ... a także bardzo modna !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepraszam,ale ten top kojarzy mi się z bielizna nocną:)
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłem przez czysty przypadek. Na ubraniach się nie znam, ale piękną Kobietę zawsze bardzo miło widzieć jak spełnia swoją pasję. Jestem pełen podziwu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czemu nie odpowiedziałaś na zadane Ci pytania?

    OdpowiedzUsuń
  12. Olu więcej zdjęć w postach :) i częściej wstawiaj. Fajnie wyglądasz i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coraz bardziej znikasz stąd

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Ci do twarzy w tej stylizacji, korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kobieta w pięknych okolicznościach przyrody. Widać, że stylizacje przemyślane i ładnie skomponowane:) A jaki jest według Ciebie pomysł na idealny prezent?

    OdpowiedzUsuń