wtorek, 17 lipca 2018

Sukienka w falbanki i groszki. Uwielbiam ją.


sukienka - NA-KD
torebka - Zara
szpilki - Zara



Dni i miesiące lecą tak szybko, że piątek wydaje się być drugim dniem. Któż z nas nie zna tego uczucia, że dzień dopiero się zaczyna, gdy w istocie jest to już jego koniec.
Doba dla mnie to za mało, aby zdążyć ze wszytkimi obowiązkami i zadowolić wszystkich domowników. Mimo, że pracę mam teraz bliżej, to nałożyłam na siebie więcej zadań i konsekwentnie dla swojego zadowolenia chcę je realizować. Dlatego nadal jestem zabiegana i kładę się do łóżka zbyt późno. Ha, ha...wiecznie w pośpiechu! ale ja to chyba lubię, być aktywna i pełna energii, zauważyłam, że wówczas lepiej funkcjonuję, bo ruch napędza mnie pozytywnie :)
Ale nie mam co narzekać, bo i tak jestem godzinę do przodu...

Lato, słońce, wakacje!
Ja już po urlopie, ale uwierzcie, mogłabym spakować na nowo walizki i pojechać, gdzieś jeszcze w nieznane, poznawać świat..
Jak tylko z czasem się uporam, będzie post z wakacji. Wypatrujcie !























7 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka! Bardzo lubię ten krój ;)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz Ola! Jednocześnie dziewczęco i zmysłowo...
    Tylko Ty tak umiesz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna sukienka i ładne spojrzenia.
    Randy Crawford

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka, uwielbiam groszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Bardzo mi się podoba!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i kobieca. jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty! This was a really wonderful post. Many thanks for providing these details.

    OdpowiedzUsuń