niedziela, 31 stycznia 2016

Outfit w zimowej scenerii

Za oknem ani śladu zimy, a jeszcze niedawno było tak jak na zdjęciach poniżej. Dwa tygodnie temu wybraliśmy się na spacer, żeby jak co roku odwiedzić Jaworzynkę. Beskidzki "trójstyk" to miejsce w Polsce, gdzie stykają się granice trzech państw - Polski, Czech i Słowacji. Zapraszam więc na blog rodzinny i prawdziwą zimę!

Macie jakieś pomysły na letnie wakacje w Polsce? Jeszcze przed nami ferie zimowe, a ja marzę o słońcu ;)  Zamierzamy spędzić czas latem, na spacerach, na rowerze, w górach, lub jeziorem. Myślę o Bieszczadach, czy Mazurach. Plany mogą się zmienić, ale może Wasze podpowiedzi, pomogą nam coś wybrać. Piszcie na maila, lub wrzucajcie linki w komentarzu.

Dziś w zimowej scenerii, w kolorach granatu i czerni - nie zawsze lubię to połączenie, ale poniższy zestaw bardzo mi się podoba. 












 


płaszcz - Zara
spódnica - Zara
kozaki - nn
torba - Zara
szalik - Zara

40 komentarzy:

  1. swietny szalik, w ogole bardzo fjana, skromna i elegancka stylizacja, a moze by zaszalec troche z butami i dodac cos takiego? http://bejeans.pl/ona/obuwie/kozaki/plnpl-kozaki-guess-fl4oli-sue11-lgree-grey-26678.html a wiosna szpile, teraz chyba mozna wygrac szpile nawet u nich :) tak trzymaj! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz w tych barwach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu przepięknie wyglądasz! Biel śniegu jeszcze podbija Twoją urodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak piękna zimowa dziewczyna! Ja proponuję wakacje nad Soliną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zdjęcia i fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że obcięłaś włosy, miałaś bardzo ładne i wyglądałaś młodo teraz to ścięcie dodało ci lat

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedzcie do Szczawnicy. Duzo sciezek rowerowych, bliskosc granicy slowackiej, dobra baza wypadowa do innych miejscowosci jak Nidzica. Jest tam mala plaza nad jeziorem, mozliwosc wycieczki statkiem. Do tego polecam wycieczke do Bukowiny Tatrzanskiej i wyprawe do Morskiego Oka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest fajne pomysł, wezmę go pod uwagę! Popatrzę dokładnie na mapę i poczytam.
      Dzięki!

      Usuń
  8. Jedzcie do Szczawnicy. Duzo sciezek rowerowych, bliskosc granicy slowackiej, dobra baza wypadowa do innych miejscowosci jak Nidzica. Jest tam mala plaza nad jeziorem, mozliwosc wycieczki statkiem. Do tego polecam wycieczke do Bukowiny Tatrzanskiej i wyprawe do Morskiego Oka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Polecam Bieszczady , wiele pięknych miejsc. Ja chętnie wybrałabym sie na Mazury:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna zimowa sceneria, szal bardzo mi się podoba. Ja proponuję Mazury, podobno jest tam pięknie. Nigdy nie byłam i planuję może latem uda mi się odpocząć nad jeziorami kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, Bieszczady są piękne naprawdę! Ja w tym roku też się tam wybieram. Zresztą, jestem tam co roku ;) Polecam Solinę, Polańczyk, wyjście na Tarnicę czy do Chatki Puchatka. Naprawdę widoki imponujące.. Można odpocząć, naładować baterie, widoki marzenie, raj na ziemi! Uwielbiam to miejsce, mimo że niektorzy twierdzą, że nie ma tam co robić. Ale odpocząć, pospacerować można konkretnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Twoja propozycja też mi sie podoba, bardzo... ciągnie mnie tam, bo nie byłam w Bieszczadach, podobno są piękne. Dzięki!

      Usuń
  12. Genialnie Olu wyglądasz :) Uściski noworoczne ślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jak Ty seksownie wyglądasz sexownie w czerni !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polecam Bieszczady ale jesienia, jest wyjatkowo pieknie:)Wetlina to idealne miejsce na pobyt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne zdjecia!!! Emilka ma talent do fotografowania!!!
    Ty Olu jak zawsze zmyslowa i piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śWIETNA STYLIZACJA :) jaki piękne białe tło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzecie zdjęcie od góry genialne, pięknie i zimowo:) Co do planów ...na Mazurach nie byłam ale Bieszczady do świetna sprawa!! Można się naprawdę zrelaksować albo zmęczyć na trasach jak kto woli, plus piękne widoki i zabytki oraz malownicze wioski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia!!! Piękna stylizacja! Spódniczka wpadła mi w oko!
    Ja lubię morze... Jarosławiec Ci polecam. Nie tak drogo jak w kurortach typu Łeba, piękne plaże i nie takie tłoczne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć, nad Polskim morzem dawno nas nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :) Zdjęcia wyszły rewelacyjnie, takie zimowe fotki zawsze mają niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie Olu! podoba mi się szal :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary i szal pierwsza klasa;) Jak dla mnie one w tym zestawieniu grają pierwsze skrzypce;)A zdjęcia świetne! Prawdziwie zimowa aura!

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę pięknie wyglądasz Oleńko. A zdjęcia mają świetny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Okulary i buty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń