piątek, 20 czerwca 2014

MELISSA Vivienne Westwood - premiera

Pięknie trzymaliście kciuki, żeby Natalce spodobało się przedszkole, ale ona jednak woli domowe zacisze, a najbardziej tatusia i mamusię pod ręką, oczywiście Emilkę, do zabawy ;)
Jak narazie przedszkole jest be, mam nadzieję, że to się zmieni po wakacjach!! ;)

Dziś w łagodnych kolorach bieli i baby blue. Spódniczka przypominająca kształt trapezu, lubię takie fasony, jak się okazuje, nie tylko sukienek. Koszula w pięknym jasnym kolorze niebieskiego. Całość podsycają, melisski ze słynną kulką czy bombką jak kto woli ;)
Dziś mają swoją premierę,  są bardzo wygodne, obcas nie jest wcale za wysoki, można w nich śmiało śmigać ulicami, nie wiem jeszcze jak się sprawdzą w upały, ale ja w takie dni raczej zawsze sięgam po sandały na płaskim obacasie ;)
Podobam się Wam  w takim jasnym wydaniu ?















photo: Emily 

szpilki - MELISSA Vivienne Westwood
spódniczka - Zara ( jeszcze dostępna w sklepie % )
koszula - Zara ( zeszłoroczna kolekcja )
torebka - Parfois
bransoletki - Cocochoo

53 komentarze:

  1. Ola te buty są przepiękne! to moje marzenie! <3 pachną ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Very pretty color top and fun, pretty shoes. Your legs are so gorgeous and exciting. Enjoyed so much that seated shot ;) You are lovely and wonderful!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie rewelacja! To chyba jedna z lepszych stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaa extra szpilki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne buciki Olu...
    Zmieni się, zawsze początki są trudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Od września Maja idzie do przedszkola, ciekawa jestem czy będzie się jej tam podobać.
    Melliski ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olu wyglądasz pięknie, jasny błękit bardzo Ci pasuje.

    Mój WOjtek też od września do przedszkola i już się boję! On dopiero pod koniec listopada skończy 3 latka i wydaje mi się taki malutki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo, że jest młoszy może szybciej się zaklimatyzuje w przedszkolu?
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Bardzo ładnie Ci w błękicie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzą mi się te buty ! :) zestaw jak zawsze w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś mam déja vu ;)
    Ja tez chodziłam ostatnio kolorystycznie w takim zestawie , aczkolwiek szczegóły inne ;)
    Pokaże :):)
    Bo to jeden z moich hitów lata :)
    Pięknie , kobieco i świeżo

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ładnie! Szałowo. Buty przyciągją wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  12. Meliski to ponoć jedne z wygodniejszych butów, nigdy nie miałam:( a stylizacja w moich ulubionych kolorach tego lata!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz a melisski są urocze :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą koszulę!!!!:),świetny zestaw!!! :)
    _________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz (jak zawsze), torebka jest rewelacyjna, ale nic mnie bardziej nie oczarowało jak Meliski, marzą mi się takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. marzą mi się takie szpileczki! pięknie!
    a córa na pewno dojrzeje do przedszkola :) więc dalej trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna delikatna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi Ola!!! This outfit have a really good mix of colors and your bag is really amazing!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są rewelacja :) super całość..

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszula znajoma, bo… mam taką samą:-) Melisski przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że masz taką samą ;)
      Tobie też się tak gniecie?
      Ledwo ją wyprasuję, to już jest pognieciona, mimo to uwielbiam ją ;)

      Usuń
  22. Bardzo mi się podoba lekko, delikatnie z nutka elegancji i odrobina luzu. Bardzo Ci pasuje ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te szpilki dłuuugo były moim marzeniem. Ostatecznie nie zdecydowałam się na nie, ale załuje;(
    Pieknie wyglądasz w takiej pastelowej, delikatnej stylizacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, bardzo kobieca mimo koszuli :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Olu, świetne sa te buty!! I miejmy nadzieje ze Natalka jednak zmieni zdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo elegancko-luźny look, jakie ładne te nasze mamusie, niby dzieci małe, tyle czasu absorbują, a mama kwitnie....ślicznie wyglądasz, a buty...ach

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny, stonowany look! bardzo lubię tego typu buty ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ładnie! Super wyglądasz w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknej Pani kłania się gramatyka i interpunkcja, już w pierwszym zdaniu. Powinno być: "Piękne, trzymałyście kciuki". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie zwracam się tylko do kobiet, ale również do mężczyzn ;)
      Ma być pięknie trzymaliście kciuki.
      Poza tym piszę tak jakbym rozmawiała, mówiła do moich czytelników, więc, zgadzam się - nie zawsze jest poprawnie ;)

      Usuń
  30. Mnie się bardzo podobasz w tym niebiańskim wydaniu! Te delikatne niebieskości są idealnym tłem dla Twoich włosów!
    A butki są takie ślicznie!!! Ciekawa jestem czy rzeczywiście w upale się sprawdzają? Pamiętam jeszcze plastiki sprzed lat;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kkochana, dziękuję Ci bardzo ;)
      Jeszcze nie chodziłam w melisskach w upały, więc nie wiem czy się sprawdzą ;)

      Usuń
  31. torebka jest ohydna. wygląda na tanią i byle jaką.

    OdpowiedzUsuń
  32. Swietny look Olu! Buciki sliczne :) Pozdrawiam serdecznie xxx

    http://www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietny look Olu! Buciki sliczne :) Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz olśniewająco :) w butach to ja sie zakochalam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brunetkom jest pięknie w jasnych kolorach :) wyglądasz pięknie,jesteś taka zgrabna :) koszulę ciut bym zwęziła bo włożona do spódniczki troszkę odstaje,ale nie jest to jakaś mega wada :) a co do melisek...raz miałam płaskie sandałki meliski,pamiętam jak szłam w nich w ulewę i nie mogłam sobie dać rady bo cała stopa ślizgała mi się do przodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta koszula jest strasznie śliska i wciąż mi wychodzi z ubrań, kiedy ją daję do środka, zwężać jej nie będę, bo lubię ją nosić również luzem ;)
      Ale dziękuję C bardzo ;))

      Usuń
  36. wyglądasz świetnie a buty to taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. podglądam, czytam od dawna, pięknie wyglądasz ale proszę nad czym tu się zachwycać te buty z kawałka gumy z wielką
    kulą u nogi:) masz dużo fajniejsze buty w szafie!.. a torebka bardzo ładna pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana, cudowne delikatne połączenie! Idealne szpilki!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ladnie wygladasz Olu, pieknie Ci w takich "rozmytych" kolorach, szczegolnie w blekicie;) Nad takim butami wciaz sie zastanawiam, podobaja mi sie, ale nie jestem do konca przykonana...czy rzeczywiscie wygodne i jak "guma" spisuje sie na nodze... jest tyle roznych opinii. Twoje sa piekne, takie klasyczne meliski, marza mi sie takie wlasnie;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  40. O tak, w takim zestawieniu też jest pięknie i świeżo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. natural, elegant, and beautiful
    perfect pics

    OdpowiedzUsuń