niedziela, 17 listopada 2013

Ulubione - buty, torba i biała koszula

Założę się, że każda z Was ma w swojej szafie ulubione ubrania, z którymi nie zamierza się rozstawać ;) Jesienią,  na pierwszym miejscu, stawiam na botki, które mam na poniższych zdjęciach, są wygodne i mogę w nich biegać przez cały dzień. Idealne na aurę, jaka obecnie  panuje za oknem. Kolejna rzecz to torebka, duża i pojemna, zawsze ją noszę na zakupy, a jej kolor jest neutralny, więc pasuje do wszystkiego. Koszula w stylu męskim - doskonale mogę ją zestawić praktycznie z każdym ciuchem - to też mój niezbędnik w szafie ;) W ten oto sposób powstał zestaw Casual. Zdjęcia wykonane parę tygodni temu,  kiedy jeszcze miałam pasemka na włosach. Wcześniej zapomniałam je opublikować, więc robię to dziś i zapraszam do oglądania ;)




 
  


  

Photo: Emily

marynarka/jacket - Ciuchomania
spodnie/pants- -Zara
buty/boots -Zara
torebka.bag- Zara
koszula/shirt - Mango
bransoletka/bracelet - Ewelina Lis



54 komentarze:

  1. Świetna stylizacja. :) Też uwielbiam botki. :) Śliczna ta marynarka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Those boots are SO cool and paired so well with the blazer. Those streaks were so pretty in your hair (which is always gorgeous anyway). And those pants, I enjoy seeing you in them so much, just miss the back view as I recall it was wonderful ;) Very cute nail polish too, dear. Great post!

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam super look.. nie wpadłam bym na pomysł zestawienia tej marynarki i spodni a wyglądasz nieziemsko..

    strasznie podoba mi się kolor lakieru..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Olu! Spodnie mi sie bardzo podobaja. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieta czysta klasa! Idealnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty to robisz? prostota, elegancja...miodzio Olu....miodzio...pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, wkładam spodnie, żakiet i już coś tam jest nowego;) Nie mam czasu za dużo kombinować, córki mi na to nie pozwalają, zwłaszcza dwuletnia Natalka, która wiesza mi się na nodze jak się przebieram ;)

      Usuń
  7. Great combination - casual yet chic! Really love it.

    Annette | Lady of Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow-super wyglądasz:)
    zapraszam do mnie
    http://natiblondi.blogspot.com/2013/11/to-juz-tradycja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny zestaw, który bardzo, ale to bardzo podoba mi się na Tobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny set, super połączenie kolorów, całość zgrana, elegancka i niebanalna.
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:)
    Slicznie Olu! Super spodenki! Cudowna kolorystyka! Tez uwielbiam botki:))
    Pozdrawiam cieplo- Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Super marynarka mam bardzo podobna tylko że szarą ;))
    Świetnie wyglądasz ;))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. slicznie to zestawilas, takie wlasciwie letnie spodnie a jak cudownie wygladaja do tweedowej marynarki bardzo mi sie podoba...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wszystko połaczyłaś Olu! A marynarka jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, jak fajnie znaleść bloga dla kobiet i o rodzinie, jesteś cudowną i śliczną kobietą, a przede wszystkim elegancką, jestem mamą 4 letnich bliźniaków, mam 26 lat i lubię łądnie wyglądać jak wiele kobiet, bardzo ciesze się że znalazłam takiego bloga o Tobie, bede śledzić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz , spodnie są cudne . Śliczne połączenie :)
    Klikniesz w moim poście na baner ? Z góry dziekuję :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale fajny zestawik, wyglądasz pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosty, klasyczny zestaw zawsze będzie na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. praktycznie i kobieco! super

    OdpowiedzUsuń
  20. Beże są neutralne i ponad czasowe, ślicznie Ci w tym kolorze, całość podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite :) te botki to tez moje ulubione :) nosze je niemal codziennie :) nawet pojawily sie tez w dzisiejszym secie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama mam swoje ulubione ubrania a jakże.
    Spodnie świetne Olu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny zestaw. Podoba mi sie dobor bizuterii i lakieru do paznokci. Niby eleganco, ale niestandartowo:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, fajny styl dziennej, nonszalanckiej elegancji. :) Kolory też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle Olu pięknie, lubię takie duże torebki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dziwię się, że to ulubione rzeczy :)
    Nieustannie zachwycam się Twoimi zdjęciami, zwłaszcza że robi je dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zestawienie. Marynarką piekna :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw :)
    Bardzo mi się podoba.
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  29. Wonderful, simply wonderful. Stylish and attractive. The jacket and pants are precious. A gorgeous look.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, uwielbiam takie nude zestawy :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie: przyprawzyciekolorami.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. no i jak zwykle wyglądasz nieziemsko, kolory, fasony i ta wielgachna torba - wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny zestaw!
    fantastyczna kolorystyka!
    kobieco, elegancko z klasą!
    to właśnie lubię najbardziej!!
    SUPER!

    pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak dla mnie wszystko zw sobą idealnie pasuje...;) Kocham ten Twój look;)
    Zapraszam do siebie;)
    http://lifearthandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń