poniedziałek, 11 listopada 2013

Szal dwuwarstwowy

Dzisiejsze zdjęcia są wykonane pod koniec października,  mam  trochę jeszcze zaległych, które czekają na publikację.  Korzystałam wówczas z pogody i wolnych dni od szkoły  Emilki, żeby zrobić je jeszcze za dnia, kiedy jest w miarę dobre światło. Dziś mimo, że poszłyśmy do południa wykonać jeszcze parę fotek, to niestety mimo dobrych chęci, zdjęcia są w kiepskiej jakości. U mnie na południu było szaro, buro i nieprzyjemnie. Zima idzie ;(

Poniższe spodnie, tzw. joggingowe, bardzo wygodne na gumce,  miały swoja pierwszą odsłonę tu. Latem, założyłam do nich szpilki. Dziś ciężkie botki. Ale w tej stylizacji pierwsze skrzypce gra szalik, jest jak ogromny koc, którym można się owinąć wokół szyi, nawet ramion. Jest ciepły, a kolory do wyboru -w czerwoną  kratę, albo szarą :)

 



 
















 Photo; Emily

szalik/ scarf -Zara
spodnie/pants - Mango
buty/boots - Pull&bear
koszula/shirt - Mango
torba/bag - Zara
kurtka/jacket - Mohito

58 komentarzy:

  1. What a bright and fun scarf. And those pants are wonderful on you, especially in that back shot. Wow! So enjoyed it :) You are SO lovely!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega wygodna ta stylizacja, a jakie robi wrażenie!!!
    Świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały szal!!,uwielbiam takie...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladasz w szarosciach przelamanych czerwienia… Cudny szal!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. That most precious scarf, I love the size and colors. You look beautiful with it.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!;))
    Zapraszam na nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech... i znowu mnie drażnisz tymi pięknymi portkami ;) Świetny zestaw. I jaki piękny, dłuuugiii szal :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też mi się podoba<3
    zapraszam do obsrw na bloglovin<3

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, będę polować na ten szalik w zarze w takim razie, podoba mi się też wh&m podobny, tylko cena ;/ nie w smak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciepły i duży, jak druga kurtka ;)

      Usuń
  10. Szal jest świetny!
    A buty mam bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te spodnie robią ostatnio furorę, wiele dziewcząt już je prezentowało :) Świetnie się prezentują, a szal pięknie ożywił całą stylizację :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie,super spodnie:)szalik też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, taki codzienny. I szal piękny, choć pewnie drogi, jak to zara. Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalik pełni wiele funkcji ;) Jest ciepły, duży, można owinąć go wokół szyi i ramion;)
      Tu go znajdziesz http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/akcesoria/chustka/chustka-soft-dwuwarstwowa-c271013p1399041.html ( cena 99 zł)

      Usuń
  14. Genialny jest ten szal! Czerwony super ożywił stylizację.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz!muszę sprawić sobie taki szal:)

    OdpowiedzUsuń
  16. chyba przekonałam się do tego szala dzięki Tobie :) Dopiero teraz zobaczyłam jego urok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niby prosty zestaw, a tak niesamowicie w niem się prezentujesz, jestem pod wrażeniem,

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten szal :) Też się nad nim kiwałam w Zarze ...ale w końcu nie wzięłam :(
    Tobie w nim lepiej niż mnie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, Tobie we wszystkim ładnie!

      Usuń
  19. Przepięknie wyglądasz! Nawet nie wiedziałam,że ten szal może tak świetnie wyglądać..

    OdpowiedzUsuń
  20. Szal fantastycznie się prezentuje.Same z niego korzyści bo i grzeje i pięknie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Olu! Bardzo mi się ten zestaw podoba! Na szalik też miałam ochotę, ale cena ciut odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie wygladasz i piekny szal :) bardzo ladne zdjecia Olu :) zreszta u ciebie zawsze jest pieknie:) pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze tak pieknie wygladasz ze nie mozna oczu od Ciebie oderwac, szal piekny icaly zestaw bardzo ciekawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. spodnie super ! muszą być wygodne ;) a zime ojj czuc ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Z takim szalikiem to żadna zima nie straszna :)

    Zaprosiłam Cię na moim blogu do małej spowiedzi...
    Pozdrawiam cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Osz Ty piękna istoto, znowu czarujesz! <3 Idzie to genialnie :) Spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Szal jest piękny a Ty Olu, jak zwykle, wyglądasz ślicznie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. szal jest rzeczywiście imponujący!!! super ożywia całość,a te portki wyglądają na Tobie obłędnie! i do szpilek, i do botków!

    OdpowiedzUsuń
  29. Idealny luzak kochana!! No i standardowo idealny Ty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szal z jednej strony to wisienka na torcie, a z drugiej mistrzyni pierwszego planu...Bosko..I te twoje piękne włosy...och jak zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały zestaw!! wyglądasz fantastycznie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny outfit :)
    Ładne zdjęcia
    z chęcią obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz, podobają mi się botki i szalik :)

    OdpowiedzUsuń