wtorek, 24 września 2013

Maxi dress

Pogoda zniechęca do robienia zdjęć na zewnątrz, bo wciąż " pada deść ", jak moja dwuletnia córka mówi, kiedy wychodzimy na spacer ;)
Jednak dzisiejszy set, celowo jest wykonany w pomieszczeniu, ponieważ mam na sobie nową sukienkę z metką. Nigdy nie zdążyłam jej spożytkować, wykorzystać i Wam pokazać, a teraz mimo jej uroku jest mi niepotrzebna ;) Wszystkich zainteresowanych sukienką, ( rozm. S, firma Top Secret)  proszę o mail  ola.wiecha@onet.pl  ;)












photo: Emily

sukienka/dress - Top Secret
buty/torba/shoes/bag - Zara



44 komentarze:

  1. That dress has such a lovely pattern and cool colors. And you are such a wonderfully beautiful woman. Wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pozbywaj sie takiej fajnej kiecki.
    Pieknie w niej wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka, ja bym się jej chyba nie pozbywała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie sprzedawaj jej!!!! przepięknie w niej wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez jestem zdania, ze bardzo ladnie Ci w tej sukience, moze warto ja zostawic i poczekac do wiosny/lata? ;) bedzie jak znalazl! :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz..uwielbiam mieszanie stylów i pór roku :) bombowo Ci pasuje...szkoda, że nie mój rozmiar.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądasz, ale to nie sukienka dla mnie, nie lubię maxi;/

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna maxi ! genialny fason i wzór dzianiny <3 uwielbiam takie kiecki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Olu w sukience wyglądasz rewelacyjnie, nie rozumiem dlaczego chcesz ją sprzedać. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. W domu też ślicznie.
    Piękna sukienka Olu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak uważam, pięknie w niej wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest naprawdę bardzo ładna, więc jak ona mogła nie być używana:) pięknie i Ci w niej a botki dodały jej charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, może poczekaj do następnego lata ...

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienka jest rewelacyjna i pięknie Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniała sukienka, kocham takie!!!! a połączenie z tymi butami- extra:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żebym miała Twój rozmiar skusiłabym się, super jest sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety pogoda nie zachwyca ;/
    swoietne botki :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w tym zestawie wygląda ona wspaniale jak zawsze taka nasza Olka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka piękna , a botki idealnie do niej dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie w niej wyglądasz. Niestety nie mój rozmiar i za droga przesyłka do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. no nie wiem czy bym sie pozbywala sukienki jest przepiekna - koturny okolo 15 cm hihihi

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę świetna sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mmmm ja z kolei jestem za kurteczką - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Olu, ta sukienka jest piękna i pięknie w niej wyglądasz. Pasuje do Ciebie i do Twoich pasemek. Nie pozbywaj się jej, proszę:) Jest stworzona dla Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. The dress is soo chic and you combined it really perfectly! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sukienka jest super :) nie pozbywaj się jej ;) wyglądasz w niej świetnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna sukienka i ty pieknie w niej wygladasz :)
    Pozdrawiam i sle buziaczki
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. W połączeniu z kozakami ta sukienka wygląda świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna jest, ale aktualnie jestem spłukana :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta sukienka wyglada swietnie w polaczeniu z tymi bucikami! Z Twojego bloga wyjde usmiechnieta, a i bogatsza o ciekawa inspiracje:) Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Pieknie w niej wyglądasz i fajnie połączyłaś z botkami.

    OdpowiedzUsuń