środa, 5 grudnia 2012

Zima i spacery z dziewczynkami

Kiedy na dworze jest bardzo zimno, śnieg, wiatr i brak słońca, a ja wybieram się na spacer z dziewczynkami, pchając wózek to uwielbiam wygodę i ciepło.
Moja kurtka ma futerko na kołnierzu, nie muszę  dodatkowo zakładać szalika, futerko wystarczy aby ogrzać szyję.
Nigdy nie znosiłam czapek, dlatego zawsze moja kurtka musiała mieć duży obszerny kaptur, dodatkowo obszyty również futerkiem.
Jednak tej zimy będę chodzić w czapce, znalazłam taką którą polubiłam z wielkim pomponem!
Legginsy i kozaki na płaskim obcasie to dla mnie podstawa na długie spacery zimą. Natalka to wulkan energii, w wózku jest tylko jak śpi, potem sama wyznacza trasę, a ja za nią gonię ;)











Kurtka/jacket - Zara, kozaki/boots - Venezia ( buty są do sprzedania, w bardzo dobrym stanie;), legginsy - Zara, czapka/cap-  Cubus,   szalik/scarf  -H&M, torebka/bag - H&M, 
sweter/jumper - H&M


Moje dziewczynki biorą udział w konkursie na misia roku 2012.
Bardzo się ucieszą jak wspomożecie je w głosowaniu TU , miś nr 14 ;))


Zapraszam Was również na moje świąteczne Candy, szczegóły na moim drugim blogu rodzinnym TU
Będzie mi miło jeśli się dołączycie do zabawy;)




44 komentarze:

  1. Piękna czapka i kurtka!! :-) Oczywiście na misia lecę zagłosować :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, uwielbiam takie zestawy ;)
    Miś - proszę bardzo :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu masz piękne kozaki! W moim domu jest 11 okien, więc nie wymyśle nic oryginalnego mówiąc ze mieszkasz w domu :)
    Zaraz głosuje na misia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes śliczna :) uwielbiam Twoje zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka wygląda na mega ciepłą i przytulną jak misie:-)). No i zazdroszczę butów są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim stylu.
    A naszyjniczek jakiej jest firmy?Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w moim mieście, nie wiem jaka firma, bo nawet nie było na załączonej metce, tylko cena 19 zł ;))

      Usuń
  7. Idealny zestaw na spacery z dzieciakami. Skad ja to znam..rozumiem Cie doskonale, cieplo i wygoda przede wszystkim. Ale u Ciebie nie wyklucza to takze swietnego wygladu!!! Cudowna kurteczka, uwielbiam takie! I kozaczki - drugie cudo;) A czapa dodaje Ci dziewczecego uroku. Mis przytulasny, dzieciaczki slodkie:))Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska kurtka, cały zestaw genialnie się prezentuje. Buty rewelacja - widziałabym ten zestaw u mnie w szafie:) Co do okien to ja w zimie myję tylko od środka, mam tak od pewnego mycia, które okupiłam chorobą od tamtego czasu wybieram zdrowie a pucowanie okien na wiosnę :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw oczywiście bardzo twarzowy, czapa -bosko wyglądasz. ale dziewczynki - cudowne

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz :) W czapkach Ci naprawdę do twarzy!!! Masz cudowne dziewczynki!!! życzę Wam pięknych Mikołajek!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie w tym zestawie:) kurtka jest super :) bardzo ładnie Ci w tej czapce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są świetne ! :) plus bardzo podobasz mi sie w czapce !

    OdpowiedzUsuń
  13. mam taki sam szalik, uwielbiam go :0

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze - conajmniej 5 lat mniej : ))) czyli 13 : )) Rewelacja - uwiebiam czapkę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kurtka.Bardzo ładnie Ci w tej czapie. Jak zwykle świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana kurtka jest świetna, przydałaby mi się taka na zimowe spacery z moją córeczką :)

    To tegoroczna kolekcja?

    Buzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są jeszcze w sklepach ;)
      Zara TRF, pozdrawiam

      Usuń
    2. O wow, to super :)
      A jaka cena jeszcze mi powiedz :)

      Usuń
    3. 399 zł. Tu jest link ze sklepu Zary, do tej kurtki
      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012/269209/825981/KRÓTKA%20PARKA%20Z%20KAPTUREM%20I%20FUTRZANĄ%20PODSZEWKĄ

      pozdrawiam!

      Usuń
  17. Czegokolwiek byś nie miała na sobie, to zawsze jesteś taka kobieca. To mi się bardzo podoba!
    A na Twoje dziewczyny zagłosowałam już kilka dni temu, bo przez przypadek natrafiłam na tamto głosowanie i od razu je rozpoznałam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw :) a kozaki i chusta genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajjj Ola, tylko Cię schrupać :*

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz ;) a kurtka jest obłędna! dla mnie idealna, też nie przepadam za czapkami ;) ach nie mogę się napatrzeć na te cudowne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ Ci super w tym zimowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja. Kurteczka super! Jak doczytałam w komentarzach - jest jeszcze dostępna w sklepach. Czy mogę wiedzieć ile kosztowała? Zamierzam sobie też taką sprawić. Pozdrawiam serdecznie w ten chłodny mikołajkowy dzień :))
    E...

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka sweter i kozaki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurtka i sweterek są nieziemskie a panterkowa apaszka dodaje całości kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zestaw niesamowity:) cudny i wygodny:)
    mnie to nie ma kto fotografować więc się ostatnio mniej pokazuje...a w takiej kurtce i butach to chciałabym mieć zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten zestaw jest idealny, wszystko mi sie podoba i chetnie widzialabym u siebie, gdyby tylko u mnie byla zima ..;)

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie Ci w czarnej czapie!
    Dziewczynki urocze!!
    Pozdrawiam ciepło z zaśnieżonego Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczo wyglądasz w tej czapie.

    OdpowiedzUsuń
  29. pragnę Twojej kurtki!!!! szukam idealnej i właśnie u Ciebie znalazłam! musi być cieplutka:D
    co do mycia okien...mam w tym roku odpuszczone - zapalenie płuc;) trudno będą brudne;)
    acha! super w tej czapie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      tu jest link do kurtki;))
      http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/pl/pl/zara-W2012/269209/825981/KRÓTKA%20PARKA%20Z%20KAPTUREM%20I%20FUTRZANĄ%20PODSZEWKĄ

      Usuń
  30. świetny blog:)
    obserwuję i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne córeczki masz, mój głos z przyjemnością na nr 14 oddany!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie zestawy!! Wyglądasz świetnie!! :) Pozdrawiam i na misia oczywiście głosuję - dziewczyny masz śliczne ale młodsza córa po prostu powaliła mnie swoim pięknym uśmiechem!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Alen cudowna kurtka, świetnie ci pasuje! jaki to rozmiar bo wydaje mi się ze nosimy podobny, a mam na nią chęć ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń