niedziela, 11 listopada 2012

Minimalizm

Dziś do zdjęć jak zapewne zauważyłyście pozuję w rozpuszczonych włosach;)
Lubię je takie, tylko kiedy dobrze się układają. Kiedy nie mam czasu ich dokładnie wyprostować, spinam w koński ogon, który już znacie od dawna;)
Zestaw prosty, nieskomplikowany. Kurtkę już pokazywałam, sweter i botki również, ale getry mam na sobie pierwszy raz;) Są z obecnej kolekcji Zary, grube, nie prześwitują, z wysokim stanem, a więc idealne na zimę! Uwielbiam zimą wygodę, dlatego cieszę się że się na nie zdecydowałam;)
I jak Wam się podoba?

Ps. Dziewczyny, otrzymałam bardzo dużo nominacji, obiecuję ze na Wasze pytania odpowiem, ale na spokojnie. Na moim drugim blogu rodzinnym, mam również dużo wyróżnień i mnóstwo pytań, muszę się z tym jakoś uporać:))













Kurtka/jacket - H&M, legginsy/leggings - Zara, botki/boots- Zara, sweter/sweater- H&M

Zapraszam na Candy, do wygrania bluzka z baskinką;)

Akcja Mikołajkowe prezenty!!! Zróbmy sobie niespodzianki, fajna zabawa:)

Moje allegro ;)

47 komentarzy:

  1. Sweterek i kopertówka mają piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor sweterka i torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Getry świetnie leżą, ja w zimę też lubię je nosić :] Bardzo podoba mi się sweter, kolo i splot super :]
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek ,a to proszę się do niej dołączyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor swetra jest cudowny ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie idealnie. Kolor swetra tak ładnie cię ożywia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor swetra i kopertówki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka jest super , ale jak tam Jurek ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj cudnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach ....Pięknie :))Sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudnie. Getry świetnie podkreślają Twoje nogi, sweterek jest uroczy, a rozpuszczone włosy...mmm... sexi ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten sweter jest po prostu cudny.A z rozpuszczonymi włosami wygladasz równie ładnie jak w spietych

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie. Masz idealną figurę do takich zestawów. I ten odcień zieleni pięknie z Tobą współgra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie i bardzo zgrabnie. :))
    Sweterek i torebka mają cudny kolor. A kurtka - świetna!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny zestaw. Ostatnio bardzo doceniam proste zestawienia, które mimo to dają mocny i świetny efekt.
    Naprawdę super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna a włosy marzenie błyszczące zdrowe :) perfekcja w każdym elemencie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Getry świetnie się na Tobie prezentują. Jesteś super zgrabna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lbię Twojego bloga, jesteś bardzo przyjemna!
    Pozdrawiam,
    monile

    OdpowiedzUsuń
  18. fantastyczny zestaw- wszystko dopracowane. wyglądasz cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się kolo9r swetra i kopertówki, ładnie przełamują szarość kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. KOchana, z każdym nowy zestawem zachwycasz coraz bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zieleń z szarością bardzo na tak.
    Sama planuję podobne połączenia na za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor sweterka i torebki są cudowne. :0
    ah ta kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo dobrze Ci w rozpuszczonych włosach :)

    bardzo fajny sweterek, za czymś podobnym muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam i zapraszam do zabawy w My liebster blog. Szczegóły znajdziesz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello !! I am your newest follower /

    Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

    Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    MarcBelle Chanelene

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie wiesz jak mi sie bardzo podobasz w tym zestawie. Kolor swetra jest niesamowity a razem z czernia i szaroscia tworzy cos co przyciaga moje oko i kaze mi szukac podobnego swetra. Chyba zgapie kochana jak mi sie uda dostac taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sweterek ma przepiękny odcień i wspaniałe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie zestawione kolory:) no i świetna figura!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z włosami to ja mam tak samo Olu.
    Jak się układają to je rozpuszczam, ale najczęściej związuje, bo tak mi najwygodniej.
    Czy istnieje jakikolwiek kolor, w którym byłoby Ci nie do twarzy - zachwycam się Toba wciąż:)

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie w takich włosach, ale ja tez w rozpuszczonych chodze tylko od razu po umyciu i ułożeniu, potem zwijam. I znowu ten sweterek cudny:)Getry super, ja lubię getry,nie najgorzej w nich wygladam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Stylizacja jak zwykle super :-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zawsze bardzo ładnie :) wyglądasz świetnie w rozpuszczonych włosach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Podziwiam Cie Olu za taką determinację z jaką prowadzisz oba blogi, świetna stylizacja a kurteczka rewelacyjna, ciepła jest?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam i zapraszam na rozdanie http://szafaani.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj, właśnie nominowałam Cię do Liebster Blog:) Szczegóły u mnie na blogu:) Pozdrawiam!
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo podoba mi się kurtka i połączenie kolorystyczne z torebką
    pozdrawiam
    http://natashke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś niesamowita! Uwielbiam Twoje stylizacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładny kolor swetra i torebki:))

    OdpowiedzUsuń
  39. zieleń wspaniałą:) świetny odcień-taki radosny:)
    cały zestaw bardzo chętnie bym Ci skradła:)

    OdpowiedzUsuń