środa, 1 sierpnia 2012

Mój powrót jest pełen optymizmu;-)



Długo mnie tutaj nie było, dlatego że dopiero co wróciłam z wakacji, a już tęsknię za blogowaniem.
Teraz muszę nadrobić zaległości, wstawić moje nowe stylizacje i przede wszystkim zobaczyć co u Was kochane.
Jeśli chcecie się dowiedzieć jak spędziłam wakacje w przyczepie kempingowej, zapraszam do mojego drugiego bloga TUTU

Dziś łagodnie, kolory słoneczne, torebka nowa w cudownych kolorach, którą dostałam w prezencie, a kupicie ją TU  , niektórzy wiedzą że to moja 4, a każda w innym wyjątkowym kolorze, choć wszystkie są kopertówki.

Następnym razem chciałam Wam pokazać moje obecne stroje kąpielowe i te z wcześniejszych sezonów, ale które nadal uwielbiam.

Tuba, buty, bransoletka - H&M, spódnica - Orsay, torebka - allegro












Tutaj widać jak moja mała córeczka próbuje mi przeszkadzać w sesji zdjęciowej i wkońcu ma rację, bo to ona powinna być w centrum uwagi i chce się bawić!


12 komentarzy:

  1. wyglądasz pięknie w tym zestawie :) może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jedno słowo: świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie tutaj wyglądasz!Cudowna spódnica i kopertówka. ja również dodałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. również cię obserwuję kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka sliczna spodnica! nie dosc ze ma swietny kroj, jest z koronki to na dodatek w cudownym odcieniu zoltego! mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna spódniczka w ślicznym kolorze- a cóż to za damessa obok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka śliczna księżniczka!:)). Widać, że wypoczęłaś ;). I ta fantastyczna opalenizna, mmmm cud malina :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam top i bardzo go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutka córcia :) A Ty jak zawsze ślicznie!

    OdpowiedzUsuń