piątek, 31 sierpnia 2012

Misz Masz + wyróżnienie!

W powietrzu mimo jeszcze wysokiej temperatury czuję jesień, wieczory już chłodniejsze, dni krótsze, a poranki mroźne.
Ostatnio miałam mało okazji, aby zrobić ciekawy look, lub poprostu inspiracji mi zabrakło:)

Dziś będzie taki misz masz tego czego  nie zdążyłam Wam pokazać tego lata,  zdjęcia nie były udane, lub moja stylizacja wydała mi się nie godna uwagi, lub poprostu podobna do tego co Wam już wcześniej pokazałam.








Innym razem pokaże moje ulubione stylizacje tego lata, zrobię taki mały przegląd z pytaniem do Was, która jest najlepsza, najładniejsza?

Miła dziewczyna, zdolna i która pięknie pokazuje co ma w szafie AnnaM wyróżniła mnie  tym
znaczkiem :)

  
Zasady zabawy:
- należy napisać od kogo się ma wyróżnienie
-umieścić banerek
-napisać 7 rzeczy o sobie
-podarować wyróżnienie 10 blogom

Trudno mi coś nowego pisać, bo brałam udział w podobnych zabawach i już wiele odsłon o mnie wiecie:)

1. Uwielbiam jeżdzić na rowerze
2. Mając 18 lat pojechałam z chłopakiem na stopa do Francji i Hiszpani
3. Nie lubię gotować
4. Bardzo przeżyłam śmierć mojej ukochanej babci, która była dla mnie wszystkim
5. W dziciństwie nie nawidziłam moich czerwonych policzków, rumieniłam się strasznie!
6. Uwielbiam serki wiejskie i filety z kurczaka
7.  Nie lubię nosić adidasów

Dziewczyny, powinam teraz ja nominować 10 blogów, ale już nie mam kogo:)
Widzę że w większości już brała udział w tej lub podobnej zabawie :)
Wybaczcie!
Jeśli jednak ktoś jest chętny, niech do mnie napisze!

24 komentarze:

  1. Nie wiem gdzie Ci się tam coś nie udało na tych stylizacjach bo są przepiękne.W czerwonej sukience wyglądasz zjawiskowo,z szarymi spodniami jest bardzo po mojemu, panterki są bardzo letnie i śliczne. Nie ma opcji chyba abyś się źle ubrała bo to Ty jesteś największa ozdobą tych stylizacji. I to żadne tam kadzenie, masz doskonałą figurę, o buzi pisałam-tylko lekko zazdrościć i oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy outfit przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć u mnie slońce i pogoda dopisuje, również odczułam, przez miniony tydzien, że na krótkie spodenki już za późno. Chłód jesienny puka już w okna.
    Uwielbiam Twoje stylizacje:)

    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo-inspire

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni zestaw szczególnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite jak wszystko to, co jest uwiecznione na zdjęciach pasuje do siebie i co więcej pasuje do Ciebie :) pozdrawiam i zdecydowanie obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny misz masz ;). Zazdroszczę Ci figurki! :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. również mam pełno nieopublikowanych zdjęć i chyba też zrobię z nich taki misz masz w Twoim stylu;) jednak jak na jedną notkę byłoby ich zdecydowanie za dużo..z zestawów które dzisiaj pokazałaś bardzo podoba mi się drugi oraz ostatni!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje bardzo;*
    ostatnia stylizacja najlepsza ;)
    pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie kupiłaś tą piękna żółto-czarną torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękną figurę i niebanalną urodę - ubierasz każdy strój :))

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 look jest super :)
    pozdrawiamy
    http://wildand3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeci i czwarty jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, tak. Wszystkie bransoletki są mojego autorstwa. Zapraszam więc do oglądania, zamawiania, kupowania :) i dziękuję, że polubiłaś ASKart na facebooku ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie zestawy są piękne. Jesteś bardzo ładną i zgrabną dziewczyną. Nie rozumiem dlaczego nie pokazałaś tych zdjęć wcześniej.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje mi się podobają a najbardziej nr 2 z białą marynarką :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie twoj styl młodej eleganckiej kobiety, będe zagladać na twoje oba blogi, miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja-najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaką masz talię!!! <3
    Wszystkich stylizacje mi się podobają, ale moją uwagę głównie przykuła ostatnia, to chyba ze względu na spódniczkę ;)

    Ale musisz mieć wspomnienia z tej szalonej podróż na stopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. z tym - nie godna uwagi - to chyba żartujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Olu zestawy świetne i naprawdę nie rozumiem dlaczego nie pojawiły sięm tutaj wcześniej, każdy w osobnej odsłonie ?!
    Czerwona sukienka jets obłędna, tzn Ty w niej ;p
    Zestaw z białą marynarką biorę w całosci i lecę do biura.
    Dla mnie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia i super blog!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kazda stylizacja jest fantastyczna i naprawde zasluguje na swojego wlasnego posta. Nie moge sie napatrzec! moje ulubione to mala czerwona i spodniczka w panterke.

    OdpowiedzUsuń