sobota, 29 sierpnia 2015

Neutralny, wygodny zestaw na co dzień

Choć końcówka sierpnia nastraja mnie zawsze nostalgicznie, to panujące upały skutecznie nie pozwalają mi myśleć w ten sposób. Podobno wrzesień ma być piękny. Więc liczę na to, że jesień będzie taka nasza polska, złota...
Jedynie z czym trudno mi się pogodzić to krótkie dni i czas, który stanowczo za szybko biegnie. Odczuwam to tak, jakbym dopiero wczoraj była z dziewczynkami w Zoo, a parę dni temu na Czantorii... Dziś jest nowy dzień, a za chwilę wrzesień...jesień...

Wygodę cenię najbardziej i proste , stonowane zestawy, ale zawsze z odrobiną kobiecości.
Niezastąpiony kardigan na chłodniejsze dni, cienki dżins spodni i delikatny top + ozdobne sandały jako biżuteria, bo wiedzą ci którzy już trochę mnie znają, że nie lubię jej zbyt dużo ;)
















 



photo : Wieśka

spodnie - H&M
torebka - Zara
kardigan - H&M
sandały - Zara
top - Zara

46 komentarzy:

  1. Very lovely, dear! Those pants show off your beautiful butt so perfectly, so exciting for me! Sexy lady and so beautiful!

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest taki codzienny ze nie pomyślałabym zeby umieszczać na blogu ;) ale twoja Uroda Olu w tych najprostszych stylizacjach najbardziej jest podkreślona i nic więcej nie potrzeba . Jest pieknie

    10 września , po twojej pracy tj ok15 , w Katowicach centrum , stanę na głowie zeby byc . Co Ty na to ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania! Jasne! Myślę, że nic nie stanie mi na przeszkodzie i będę na pewno!
      Ktoś jeszcze będzie?

      Podaj mi Twojego maila ? ;))
      Super, już się cieszę!

      Usuń
    2. ja 9-tego wracam z wakacji,może dam radę przybyć do was ,zobaczę jeszcze :)
      ja biżuterię też tylko minimalistycznie stosuję :)

      Usuń
    3. Gosiu, byłoby fantastycznie!!

      Usuń
    4. Olu, jak zwykle pięknie wyglądasz.
      Jest mi smutno, bo nie dam rady być tym razem... :(

      Usuń
  3. Wszystko mi się podoba w tym Twoim zestawie, ale najbardziej - torba!
    świetna jest, Olu!

    również słyszałam, że wrzesień ma być ładny - nie zostaje nam nic innego, jak z niego korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może sie potwierdzi i będzie polska, złota!

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz kwitnąco! Nawet w takim prostym zestawieniu bardzo atrakcyjnie. Zdradzisz Olu jakich perfum używasz? ;-) Pozdrawiam,Blueberry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)*
      Teraz używam obsession -calvin klein

      Usuń
  6. torebka rewelacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Był w zestawie razem ze spodniami, ale używam go do różnych kompletów, nawet sukienek ;)

      Usuń
  8. Bardzo Ci ładnie w tym zestawie, ja tez lubię spodnie z cienkiego dżinsu (chociaż wtedy to może nie dżins). Masz piękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw prosty, ale kobiecy i ciekawy zarazem. :)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz:)Piękne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z przedmówczynią, że ubiorem umiejętnie podkreślasz swoją urodę, nie trzeba żdanych dziwnień, bo Ty jesteś i tak gwiazdą zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosto, zwyczajnie a jednak tak ładnie i kobieco. Ty zawsze wyglądasz bardzo kobieco. A wiesz, kupiłam sobie ostatnio niemal identyczną bluzeczkę i pomyślałam, sobie, że no, wreszcie będę miała taką - widywałam u Ciebie i zazdrościłam;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło ;)
      Ja uwielbiam właśnie takie topy, mam w różnych kolorach, a nawet wzorach ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam takie klasyczne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zajrzałam na Twojego bloga po raz pierwszy i chyba będę zaglądała częściej.
    Świetny styl.

    Pozdrawiam,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna stylizacja, taka na luzie ale wyglądasz naprawdę zjawiskowo ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja <3
    Obserwuje bloga, modna polkę, instagram i polubiłam na fb :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet w takich zwykłych kreacjach wyglądasz cudownie. Bo może to Ty Oleńko jesteś Niezwykła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że Twoje przepowiednie pogodowe się sprawdzą i jesień będzie faktycznie ciepła. Po takich wspaniałych upałach nie wyobrażam sobie szczękania zębami z zimna...
    Uwielbiam Cię w tych portkach. Wyglądasz świetnie. Dawno nic tu nie pisałam, ale śledzę bacznie i jak zawsze wszystko mi się podoba. Kombinezon z poprzedniego wpisu też jest ekstra. Ale Tobie to zawsze we wszystkim ładnie :-) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie,że trafiłam na Twojego bloga i też zaczęłam go obserwować .Fantastyczna stylizacja ,wszystko świetnie pasuje jak ulał ,torebka rewelacyjna jak całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze super Olu, wygodnie ale kobieco. Zreszta ty masz taka figurke, ze nawet nie wiem co bys zalozyla, to zawsze wygladasz sexi :)
    U mnie tez kiepsko z czasem. Sezon ślubny w pełni. Szczerze mowic to juz sie nie moge doczekac kiedy sie skonczy, bo już nie wyrabiam :(

    OdpowiedzUsuń
  21. fantastycznie!! Wszystko mi się tu podoba, idealny look :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko... nie mogę się ogarnąć po powrocie! ;))

    Kobieto..co ja Ci będę mówić... Super wyglądasz! Jesteś zmysłowa nawet w portkach ze sznurkiem:D;)
    Opalenizny zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie i promiennie wyglądasz! :) Świetne te spodnie, muszą być przewygodne.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz!! :) U nas na blogu pojawiła się reklama StyloweButy.pl Bardzo fajna stronka z butami :) Wejdź na naszego bloga na dole , klikniesz i możesz do woli oglądać buty :) , a nawet kupić! http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw! kocham takie duże torby;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się , tak letnio jeszcze :)
    pozdrawiam
    Kasia http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń