sobota, 23 marca 2013

Wszyscy je mają, mam i ja;) Pasy!

 Dałam się skusić panującym trendom! Wśród blogerek dużo pasów, paseczków, słyszy się o nich w telewizji i widzi w prasie! Dziś mam na sobie, chyba znaną w większości koszulę, której nie mogłam się oprzeć;) Bardzo podoba mi się jej fason, no i pasy rzecz jasna!
Pasiaki w połączeniu z kolorami takimi jak granat czy czerwień, wyglądają znakomicie!
Do mojej koszuli  o wyraźnych dość dużych pasach, wybrałam lekkie boyfriendy i wyróżniające się czerwone szpilki!
Oprócz modnych pasów, modne jest noszenie koszul.
I to właśnie na punkcie koszul, mam ostatnio pozytywnego fioła ;)











koszula/ t-shirt- allegro, spodnie/trousers - H&M, szpilki/heels - Pull&Bear

Zapraszam do polubienia mojego facebooka

Lubię to


68 komentarzy:

  1. Jak zwykle zniewalająco:)
    uwielbiam tak wywinięte spodnie do szpilek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula świetna, ja mam zamiar skusić się na tę klasyczną :)
    Super czerwone dodatki na nogach i ustach :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne polaczenie! Koszula jest super, choc ja osobiscie jakos nie wkrecam sie na paski;)) Ale u Ciebie jest cudnie! POzdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w niej wspaniale, jak na razie ja jeszcze nie posiadam żadnych pasów i chyba raczej nie skuszę się na nie, ale wiadomo kobieta zmienną jest! pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. włśnie to na tę koszulę się czaję;))) świetnie wygląda! fenomenelne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie kusi ta koszula, jest świetna, a do tego rewelacyjnie ja zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasy zawsze kojarzą mi sie z nieustannie modnym, marynarskim stylem. I w tym roku ma królować na lato 2013:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci do twarzy w tych pasach!
    Lekko marynarsko, bardzo mi się to podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię paski i Tobie w nich naprawde bardzo dobrze :) nawet gdyby one nie były w tym sezonie modne- i tak nosilabym je :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful, soft and delicate outfit. The shirt is beautiful and very nice pants. It is a wise combine everything with the red shoes, looks good.

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz !
    ta koszula jest boska !!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta koszula + czerwone szpilki - rewelacja!

    (nie mogę się już doczekać wiosny, ostatnio nie chce mi się w ogóle starać, ubierać, okropność!)

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba najlepsza Twoja stylizacja! Wyglądasz perfekcyjnie - elegancko, kobieco i na luzie jenocześnie (jak to w ogóle możliwe?).

    Czy spodnie są z nowej kolekcji? Są świetne - idealnie podkreślają Twoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam w zeszłym roku, latem w H&M. Uwielbiam je za delikatność, luz i cieniutki jeans!
      Może w tym roku się również pojawią, albo szukaj ich na allegro, może ktoś sprzedaje zeszłoroczną kolekcję;)

      Usuń
  14. No jasne, koszula w pionowe pasy musi się pojawic w szafie;-)
    ładnie wyglądasz a czerwone szpilki i usta sprawiają , że zestaw jest seksi:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze;jak zawsze Olu zestaw rewelacyjny ;-).Co byś tylko powiedziała na ożywienie góry czymś czerwonym? jakimś szalem albo apaszką/chustą?

    OdpowiedzUsuń
  16. Każdy element bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszule wiedzialam I w Zarze i na blogu jakiejś bardzo stylowej blogerki i ... Niezmiernie mi sie podoba !
    Ty zestawiłaś ją zupełnie inaczej , co pokazuje , że nawet taki charakterystyczny wzór można ugryźć z innej strony !
    Jest naprawdę świetnie , zwłaszcza z czerwienią - ust i szpilek !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz! :) koszula i szpilki są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasy królują, śliczna bluzeczka, świetnie Olu wyglądasz...pozdrawaim...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja. Co do bloga. Posty są pisane spójnie i przejrzyście. Do szaty graficznej nie mam zastrzeżeń. Bardzo ładny kolor. Jedyne co mnie irytuje to zbyt dużo blogów w pasku bocznym. A tak to chyba jest good :)


    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    Popytaj: ask.fm/exclaimhere
    Zapraszam: exclaimhere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie uważam aby noszenie tego co jest modne( w tym przypadku koszula w paski) było złe.Tym bardziej jak tak dobrze się w niej wygląda. Mnie też dopadła paskomania:-)) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. też poluję na coś w paski:)))ślicznie:)szpileczki i ustka czerwone- cała Ty:*

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie jak zawsze, a ta koszula chyba nad taką pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarno-białe paski budzą we mnie mieszane uczucia. Z jednej strony budzą zachwyt swoją prostotą i uniwersalnością. A z drugiej kojarzą mi się z piżamą :P (Co poradzę że jestem prostą dziewczyną...)
    A co do twojej stylizacji. Wyglądasz świetnie. Delikatna i kobiecą koszule mądrze przełamałaś mocnym jeansem, a czerwienią dodałaś niewymuszonego seksapilu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. masz idealną urodę do takich zdecydowanych kolorów i wzorów!

    OdpowiedzUsuń
  26. pasy pasami ale to jak polaczylas ja z boyfriendami jest genialne- no i szpileczki- ale naj jest pasek ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Paski... najmodniejsze są chyba teraz ;) A z czerwonymi szpilkami wyglądają rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czerwone szpilki idealnie tutaj pasują!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie połączyłaś biało-czarne pasy z czerwienią butów! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW!!!Genialny zestaw i ten sznurkowy pasek, świetnie po prostu :)Koszula jest bardzo orginalna, a szpileczki to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No własnie! Pasy rządzą! Genialna jest twoja koszula, niezwykle oryginalna, zakochalam sie w niej. I ta wisienka na torcie - czerwone pantofelki, niby nic, tak mimochodem... jak kropka nad "i". Do miłego...

    OdpowiedzUsuń
  32. znakomity akcent kolorystyczny...te czerwone szpile wygladaja extra:)
    pozdrawiam Olu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś jedyną osobą, u której podoba mi się ta koszula, z pośród tych wszystkich, które do tej pory widziałam :) Świetnie zestawiłaś ją z boyfriendami i czerfwonymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana wyglądasz przepięknie w tej koszuli :)
    Zjawiskowo :)
    Wszystko mi się podoba :)

    Najchętniej sama bym się tak ubrała :)

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna koszula :) bardzo fajnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  36. Tobie przynajmniej tak się udało te pasu połączyć, że wyglądają mega oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietnie wygladasz!Ja akurat czekam na moje "pasy" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Olu, zestaw jest idealny!!! Pięknie wyglądasz a koszula hmmm... koniecznie muszę czegoś podobnego poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne połączenie! Czerwona szminka i szpilki w zupełności wystarczą jako wyraziste akcenty.

    PS Ja też wolę delikatną biżuterię, niż krzykliwą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. aaaa jak ja kocham paski! wyglądasz świetnie w tym wzorze :) paski są ponadczasowe :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna stylizacja, koszula mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. pasy mówisz... wolę groszki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. świetnie wyglądasz! bardzo podoba mi się połączenie koszuli z tymi spodniami i butami, super to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  44. zestaw jak najbardziej w moim stylu <3
    świetnie ^^
    zapraszam do mnie na nowego posta, mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Koszula świetna, ale najbardziej spodobały mi się spodnie - fantastyczne są!

    OdpowiedzUsuń
  46. super koszula nie tylko modna bo w paski, ale fason.

    I świetna połączenie całości :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Koszula mi się nie podoba, u nikogo Olu, więc nie tylko u Ciebie:). jest niezgrabna i wygląda z przodu jak szlafrok nie do końca ściągnięty paskiem.Cała twoja filigranowa góra gubi się w tej koszuli. Paski są ok, ale jednak nie wszystkie jak dla mnie. Ale co ja tam wiem :) Za to dżinsy są fantastyczne !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Very rapidly this site will be famous among all blogging and site-building users, due to it's nice content

    my homepage ... kliknij

    OdpowiedzUsuń
  49. I was recommended this website by my cousin. I am not sure whether this post is written by him
    as no one else know such detailed about my trouble. You are wonderful!

    Thanks!

    Also visit my website; kliknij

    OdpowiedzUsuń
  50. I like the valuable information you provide in your articles.
    I'll bookmark your weblog and check again here frequently. I am quite certain I will learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    My page :: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  51. Attractive section of content. I just stumbled upon your
    site and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently quickly.



    my blog: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi there! This is my 1st comment here so I just wanted
    to give a quick shout out and tell you I genuinely enjoy reading your articles.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same
    topics? Thanks a ton!

    Here is my web-site ... manko.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Terrific article! This is the kind of info that
    should be shared around the net. Shame on Google for now not positioning this put up upper!

    Come on over and visit my website . Thanks =)

    My web blog: kliknij

    OdpowiedzUsuń
  54. Thanks for sharing your thoughts. I really appreciate your efforts and I will be waiting for
    your further write ups thanks once again.

    Here is my web site kliknij

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for the auspicious writeup. It if truth be told was
    once a leisure account it. Look advanced to more introduced agreeable from you!
    However, how could we be in contact?

    Visit my website kliknij

    OdpowiedzUsuń
  56. Pretty section of content. I just stumbled upon your weblog and in
    accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your
    blog posts. Any way I'll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently fast.

    Here is my blog post; kliknij

    OdpowiedzUsuń