sobota, 2 marca 2013

Ostatki zimy

 Mam nadzieję, że to ostatki zimy i następne posty będą coraz bardziej wiosenne.
Zdjęcia z czasem będę robić na zewnątrz i takie już pokazywać na blogu, chyba większość na to czekała;).
Słońce dziś przywitało mnie w łóżku i te małe o imieniu Natalka i te gorące, żółte za którym tęsknię bardzo!
Przyznacie, że tej zimy było go za mało?

Ostatnio pisałam o biżuterii. Dziś mam jeden duży akcent w postaci naszyjnika, który w połączeniu z kamizelką, jest tylko miłym, rozświetlającym dodatkiem do całości.

Dziękuję że jesteście, to dla mnie motywacja do tego by nadal z pasją dzielić się z Wami moim spojrzeniem na modę;)


 






 






Golf/ jumper - H&M,
 kamizelka/vest - Zara, 
legginsy/leggings - Zara, 
botki/shoes - Bershka,
 naszyjnik/ necklace- Iloko.pl
torba/bag- Zara


Zapraszam na moje allegro

50 komentarzy:

  1. Świetna kamizelka i naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamizelka świetna, naszyjnik świetny, po prostu świetna całość Twojej stylizacji...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super! W mojej szafie aktualnie brakuje takich legginsów. Te które posiadam, odkąd schudłam wiszą na mnie nieapetycznie ;P
    Jednak najbardziej kocham Twoją torbę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ostatnie podrygi zimy.
    Kamizelka i botki sa boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka przyjemna sesyjka! wygladasz bardzo ladnie i zgrabnie; urzekla mnie torba, a kamizelke mam podobna, z tym, ze twoja jest piekniejsza :) milej niedzieli i duzo slonca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. We wszystkim ci do twarzy. Czerń dodatkowo pasuje do włosów, a brązy dodają szyku.
    Waterfall to mój ulubiony krój, więc aż trudno się nie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne dopasowane buty do kamizeleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są rewelacyjne! Świetna całość!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze z klasą. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędne spodnie;obłędne nogi;obłędny koczek i obłędna Ty ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie,, jesteś bardzo inspirująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I to małe i to gorące ;)

    Piękna Kobieto! Mnie słońce budzi już 4 dzień z rzędu i się zastanawiam o co chodzi;) A to upragniona WIOSNA !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przepadłam, zdecydowanie przemawiają do mnie takie proste rozwiązania, kamizelka jest cudna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kujonki kupiłam w centrum chińskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łańcuch bardzo mi się podoba, to moje klimaty:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam nadzieje, że już koniec zimy

    Boska kamizelka :) i fajne połączenie wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw :) już miałam wcześniej napisać bardzo ładnie Ci w koczku :) piękny makijaż :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. futerko aż mówi: jestem bardzo milutkie i cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw bardzo fajny, mogłabym się w nim przechadzać codziennie :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacje :)
    Śliczne buty :D Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kamizelka coraz bardziej mi się podoba, kiedyś bym na nią nie zwróciła uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój ulubiony model torebki! :))
    Kamizelka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko wygląda cudownie! Futerko przy butach fajnie współgra z kamizelką, a czarne tło podkreśla Twoją idealną figurę. REWELKA!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta stylizacją zrobiła na mnie ogromne wrażenie ;) wygladasz swietnie ;) każda rzecz jest jest piękna zakochalam sie w butach , torebce, bezrekawniku we wszystkim ;) mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz przepięknie! Bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. całość idealnie skomponowana! buty + kamizelka + czerń ! a do tego super naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. tez mam nadzieje, ze zima w koncu sie skonczy! :) swietna kamizelka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się, gdy bazą jest czarny golf!
    daje ogromne pole do popisu!

    PS. napisałaś mi, że potrzebujesz lekkich i przyjemnych filmów, więc przychodzę z pomocą!
    - "Poradnik pozytywnego myślenia"
    - "Lepiej być nie może"
    - "Lepiej późno niż później"
    - "Julie i Julia"
    - "To skomplikowane"
    - "Prosto w serce"
    - "August Rush"

    i dla całej rodzinki:
    - "Kochankowie z księżyca. Moonrise Kingdom"
    - "Fantastyczny pan Lis"
    pamiętaj o nich gdy będziesz miała czas i ochotę na coś miłego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Jesteś cudowna:)
      Dziękuję Ci za te tytuły, zapisałam na kartce, przydadzą się teraz kiedy jestem z tym na bakier;))

      Usuń
  29. Bosko wyglądasz, też chcę taką torebkę :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowita kamizelka!!! świetnie skomponowałaś ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie ze zalozylas ten naszyjnik!!!
    Kamizelka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten naszyjnik to był strzał w 10 :) świetnie wygląda razem z kamizelką :)

    U mnie jest mnóstwo słoneczka :) coś mi się wydaje, że zima odchodzi wielkimi kroczyskami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szanowna Pani Oli ile Pani ma cm wzrostu???

    OdpowiedzUsuń
  34. Cześć Olu:) Co tu dużo pisać... kolejna świetna stylizacja pięknej kobiety:) Nie pisałam jeszcze, że do twarzy Ci w tej fryzurze:)
    Pozdrawiam i miłego, słonecznego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. rewelacja! bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna torba, zestaw jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kamizelka jest świetna, dodaje całości charakteru. Okazały naszyjnik wcale tutaj nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, wyszło bardzo fajnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Szanowna Pani Oli ile Pani ma cm wzrostu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z kim rozmawiam?
      Będzie mi miło jak się przedstawisz;)

      Usuń
    2. Dzień dobry. Mam na imię Arek. Szanowna Pani Olu ile Pani ma cm wzrostu???

      Usuń
    3. 165 cm.
      Dlaczego to Cię ciekawi?

      Usuń
  39. I love the all black, You look great with him. The vest and boots are beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz zjawiskowo :)
    Cudowna stylizacja :)
    Bardzo mi się podoba - wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny zestaw. Podobaja mi sie szczegolnie buty i kamizelka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie się wszystko razem komponuje, na mnie raczej nie wyglądało by to całe zestawienie tak rewelacyjnie jak na Tobie Olu :)
    Poluję na kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kamizelka jest fantastyczna. Sama miałam podobny kożuszek, tylko bardziej karmelowy.
    Natomiast botki absolutnie skradły moje serce :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń