środa, 20 marca 2013

Ciemne kolory, takie jak pogoda za oknem

Powoli ogarnia mnie depresja zimowa;)
Zauważyłam, że sięgam po kolory moich ubrań, takie jakie daje nam pogoda. Szare, czarne, ciemne po prostu;(
Po raz kolejny nasuwa mi się na język słowo TĘSKNIĘ i żeby więcej nie przynudzać o pogodzie, dodam tylko za WIOSNĄ!
Może jak zacznę ubierać się kolorowo, to moje ostatnio negatywne nastawienie do tego co się dzieje za oknem, się zmieni?

Czarna, lekka, przewiewna koszula, przyozdobiona złotym łańcuchem, dół z motywem zwierzęcym i moje ulubione buty w kolorze nude, ten kolor butów zawsze pomoże nam wydłużyć nogi.












szpilki/heels - H&M, legginsy/leggings  - H&M, torba/bag - Zara, koszula/shirt- Mosquito.pl



43 komentarze:

  1. Olu, trzeba to jakos przetrzymac...
    Fajnie Ci w tych spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zupelnie podobnie Olu. Dlatego zaczelam juz zmieniac swoja garderobe. Choc najchetniej zaszylabym sie gdzies w kacie pod puchowa koldra i przespala ten zimowy etap.
    Wygladasz cudnie i z pelna klasa. Jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Olu tradycji stało się zadość-zestaw jak zawsze genialny ;-);a Twojemu "dościowaniu" zimy nie dziwię się-też już czekam na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna koszula. Świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiosna ma zawitać do Polski z końcem marca :) więc oby do kwietnia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygladasz i nie będę się rozpisywać, oby do wiosny :)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wszystko pasuje:)ja też mam depresję zimową:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam już dosyc tej zimy a prognozy pogody nie są obiecujące. Ale dni są dłuższe i trzeba myślec pozytywnie.
    Masz bardzo zgrabne nogi, naszyjnik- świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw faktycznie odrobinę smutny, ale za to bardzo elegancki! MI się podoba, świetne połączenie.

    PS> Też już marzę o wiośnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi kolory pomagają przetrwać, może na Tobie też zadziałają?

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu :) w tych ciemnych kolorach też wyglądasz pięknie :) każda z Nas ma już chyba po dziurki w nosie tą okrutną pogodę, bo zimy teoretycznie już mnie ma .. a praktycznie ..szkoda słów... świetny łańcuch :) pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie kochana,bardzo pasują ciemne kolory :)
    legginsy rewelacja :))

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! :)
    Koszula jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja ! Modnie i wygodnie -super .

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też wpadam w depresję już nie wiem ile razy mówiłam to ale teraz już jest naprawdę fatalnie...
    Nawet w ciemnych kolorach wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik wyzłocił i rozjaśnił tę czerń...a legginsy dodały pazura:)) wcale nie wyglądasz jakbyś miała depresję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja :), a te legginsy genialnie przełamują czerń

    Gdzie ta wiosna, zdołować się można jej brakiem :/

    OdpowiedzUsuń
  18. naszyjnik, leginsy i torebka - kapitalne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały naszyjnik i legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszula i naszyjnik - boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham czerń :) większość ubrań w mojej szafie jest koloru czarnego :)

    Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Precious pants, I love them. A nice look. Spring has arrived, your outfits certainly be filled with beautiful colors.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. I long for spring! In Poland it is cold and lots of snow;)

      Usuń
  23. Leginsy są obłędne !!! Cały zestaw na duży Plus !!! Mimo ze czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, piekny kok.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdybym była facetem to bym zagwizdała :P
    Seksownie ale z klasą :)
    Tez mam dosyć zimy...

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw, naszyjnik nadaje charakteru

    OdpowiedzUsuń
  27. fenomenalny zestaw! wspaniały naszyjnik!Kochana masz rewelactjny styl!

    OdpowiedzUsuń
  28. Połączenie czerni ze złotą biżuterią to zawsze strzał w dziesiątkę. Bardzo fajny zestaw. Niby prosty a z pazurem i do tego kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm sexy :D. Nie martw się Kochana, w końcu kiedyś wiosna przyjdzie :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudownie, śliczna koszula :)Pozdrawiam Olu :*

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie znowu dosłownie " nawaliło" śniegu, dopadło mnie przeziębienie, bo buty mi zamokły no i jakoś nawet nie myślę, że za tydzień święta:-(
    Ty jednak wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwialbiam zwierzece printy :) całosć prosta i doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Olu nie popadj w depresje_
    świetnie wyglądasz, zestaw genialny...
    ściskam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Olu, jak zawsze bardzo ładnie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten Look bliski mojemu. pozdr magda p.s. ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaki nosi Pani rozmiar tego płaszczyka pikowanego ?? chciałabym sobie zamówic taki sam , waham się miedzy rozmiarem 36 a 38 , prosze o podpowiedz

    OdpowiedzUsuń